~•~43~•~

600 30 12
                                    

První se podívejte dolů a přečte si co je tučné napsaný.... Pro lepší efekt ❤❤
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Probudila jsem se v nějaké tmavé místnosti,  kde jsem seděla na židli připoutaná. Všechno mě bolelo. Brečela jsem a chtěla křičet,  jenže jsem měla přilepenou pusu lepicí páskou. Nemohla jsem se ani pohnout  nechápala jsem, co se právě děje.

Po 10 minutách brečení a křičení, aniž bych vydala jediný hlas, někdo otevřel dveře. Všechno bylo rozmazaný, neviděla jsem mu do tváře.

Za ním přišel další chlap a něco si tam povídali

"Zavolej Mari!" Zakřičel a mě bylo jasný o co tady jde. Kdo by čekal že ty lidi co hledáme, si našli nás.... Nebo vlastně mě...

Seděla jsem, aniž bych se snažila něco dělat,  jen mi tekli slzy po tváří a koukala se, co se bude dál dít. 

Ten jeden co měl mobil u ucha přišel blíž ke mě a začal se smát.  "Mám tvojí kamarádku" A položil hovor.  Mobil podal tomu druhému chlapkovi co stál za ním.

Strhl mi pásku z pusi a já zakřičela, protože to strašně bolelo.

"Co po mě chcete!? Pusťte mě!!" Začala jsem na ně křičet.

Oba chlápci se koukli na sebe a začali se mi smát. Pak se otočil na mě s napřáhnutou rukou a dál mi facku.
"TICHO!! " Zakřičel na mě

"Seš tady jen aby nám Mari dala to co chceme -" Začal ten co stál přede mnou  "PRACHY! " Pokračoval ten za ním

"A když nepřijde... " Nedořekl

"TAK CO!?! " Zakřičela jsem, ale schytala jsem jen další ránu.

Ten co stál za ním si projížděl prstem krk a mě bylo jasný že bude po mě.

Zach

Všichni jsme seděli v obýváku a čekali na Kristýnu až se vrátí.

Najednou někdo začal volat na Gabbie mobil.  Rychle to zvedla, aniž by se koukla kdo volá.

"Kristý!?" Bylo její první slovo a všichni se koukli na ní s nadějí že je to ona.

"Dobře,  čekej venku" Odpověděla Gabbie a hovor ukončila.  "Všichni vstavejte!  Jde se pro Mari,  něco nám chce říct! " Křičela na nás a všichni jsme vlezli do taxíka, který stál před hotelem.  Williama Jonah vyhodil, protože vše viděl co se stalo.  Pak mi vše vysvětlil jak to bylo.

Přijeli jsme a Mari už stala venku,  slzy jí tekli po tváří.  Vylezli jsme a já rychle objal Mari a ptal se jí co se stalo

"Usnesli Kristýnu!! Ty idioti unesli Kristýnu!!!  Jen kvůli mě!! " Zhroutila se dolů, když na nás nevině křičela s brekem Mari

"COŽE!! KDE JSOU!!  JÁ JE ZABIJU!!" Křičel jsem a začali mi téct slzy,  protože jsem si uvědomil že to je moje
vina. Kdybych jí pustil do pokoje a vyslechl si jí, nic z toho by se nemuselo stát.

Kluci mě začali uklidňovat a pak Jack pomohl Mari do auta. Jeli jsme zpět do našeho hotelu a tam jsme čekali na další informace.

Seděli jsme v obýváku a nikdo nepromluvil,  všichni jsme byli ticho a čekali na další telefonát od těch lidí.

Najednou Christina vstala a šla otevřít dveře. Když jsme se koukl kdo přišel tak bych nejraději všechno rozmlátil. Byl tam náš milování William 🙃

Chtěl jsem vstát a jednu mu vrazit,  ale Jonah mě chytí za ruku a Jack za rameno abych si znovu sednul.

Sedl jsem si a zakryl si obličej rukama

Tajný vztah | Zach Herron -Why Don't We [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat