Setelah sahaja tiba di pantai,aku dan jugak jimin keluar daripada kereta lalu menuju ke pantai.
Sooji pov
Best jugak tempat ni.Pandai awak cari tempat yang speacial macam ni.Yeee sebab pantai ni tempat member bts selalu lepak bila hujung minggu.
Oh ye ke!Cantik laaa,tapi tae tak pernah pun bawak saya pergi sini.I think ni la first time saya datang pantai ni.
Hurmm takpe awak boleh jalan dengan saya hari-hari HAHAHA!.Jomlah duduk kat kerusi tu.
Jomm!!
Awak nak ice-cream tak?
Nak!Tapi saye minat ice-cream coklat hehrrkkk.
Awak tunggu sini ehh jangan lari pulak.Susah aku nak cari nanti.AGAGA
Alright..
5minute..
Kim sooji nah ice-cream awak.Gumowptaa jimin.
Its ok.Memang saya nak belanja kann takkanlah tak boleh HAHA.Btw awak tak payah la panggil saya jimin bagai,panggil jee oppa ok.
Aku berasa pelik kenapa jimin suruhku memanggilnya oppa?!.
Ohhh hehe ok OPPA,kataku sambil membuat aksi manjaku.
Hurmmm cute laahhh awak.
Jimin pov🎈
Sooji-shi kalau saya kata something boleh??
Aku berhenti seketika menjilat ice-cream ku lalu memandangnya.
Kenapa??Oppa nak kata apaa?
Tapi kalau oppa kataa,sooji jangan marah ok.
Buatt ape nak marahh bukan nya baik pon marah-marah,kecuali oppa sakitkan hati G!.
Kalau saya ajak awak couple awak nak ke tak??
Mataku terbeliak ketika jimin mengatakan hal itu kepadaku.Aku tidak tahu apa yang hendak dikata.Aku terkaku seketika.
H-hurmm s-syaa b-bukan lah nak kata N-N-nakkk tapi malu laa,kataku sambil memandang ke bawahh.
Takpee kita couple jee tapi jangan bagitahu orang.Biar mereka tahu sendiri hal tu nanti.
REALLY!tapi tak salahkan kalau saya bagitahu tae kan??Sebab tae tu detective laa kalau nak dikatakan.
Takpee jajnji awak dah jadi milik saya HAHAHAA kata jimin lalu berlari ke arah air pantai.
Aku yang ditinggalkan disitu masih lagi tenganga nganga.Lekas aku berdiri lalu menuju ke arah jimin.
Yahhh oppa tunggu la G kataku sambil berlari anak ke arahnya.
Jimin memandangku sambil ketawa apabila melihatku berlari.
Sooji pov🤗
Hishhhh oppa ni penat tau G lari.Oppa jahattt,taknak kawan la kalau macamni.
Alolooo shiann laaa bearrr kitee nii.Nampaknya bearr marahh laaa.
Shitt ade hati nak kata aku bear!siapa bapak kauu park jimin!!!!!!!!kataku didalam hati.
Hurmmmm dah pukul 5:50p.m dah ni jom laaa balik.Nanti abang aku marah pulokk.
Alaaaa kite baru je keluar sama-sama.Tu pon nak balik,ishhhh.
Takpe esok kita keluar balik laaaa.Jangan risauuu G still in your heart HAHAHAA..
Yekeee,kalau ade orang ambik?!?kesiann tau saya.
YOU ARE READING
▶Jimin Love Story
De Todoi)Ni first cerita author buat ok kalau boring buang la kat library kau👌 ii)author nak pesan kalau cerita tu ada typo biarkan HAAha iii)ff ni banyak chatss sebab tu author letak nama dia CHATS P.JM👌