Cht p.jm▶9

1 0 0
                                    

1 jam berlalu..
Daniel telahpun sampai di hadapan rumahku.Aku hanya melepaskan keluhan sahaja.

--
Yahhh daniel kau pegi mana lama sangat ! Lama tau aku tunggu.

Sorry aaaa aku ambik nii haa si yoonhaaa nii.Cerewettt ahh diaa !

Amboii!sedap mulutt nenek kepada nenek kauu kata aku cerewet.Kau ingt kauu sempurna sangat ke?

Ishhh dah dah kita ni jadi tak pergi  DAEGU ? Kalau tak kita cancel jelaaa..

Yahhh G aniyaaa !ni baru jam 7;20 a.m.Kita pegi sana hanya 5jam je kott.Tu pon nak cancel kee ?

Yelah yelaaa.Aku surrender ok.So korang nak bagi aku masuk ke tak ni? Tak kanlah suruh akuu jadii tiang lampuu je

Yangg kau tak masukk kenapaa?kata yoonha lagi.

-Kami punn berlalu pergi ke airport korean.

---------
Sampai sahaja kami melihatt ramai orang yang ingin melancong.Well waktu cuti kann ofc ramaii.

A few minute later...
Kami pun telah berada di dalamm kapal terbang untuk pergi ke DAEGU.Alangkahh bestnyaa.Aku mengambil sitt yang telah ditetapkan.Alangkahh terkejutnya aku melihat muka  yang sangat anya.benci siapa lagi  kalau bukan PARK JIMIN.Aku membuat muka poker ku.

Yahhh kenapa kamu semua dekat sini ?..Siapa bawak korangh.Menyampah betul aa ishhh!kataku.

Sorry lahh sooji kami ke sini daniel yang bawak,jangan lah marahh,kata jhope lagi.

Hurmm takpee cepatlahh ambik tempat korang.kata daniell.

Aku hanya menjeling tajam ke arah daniel manakala daniel hanya membuat muka blur nya sahaja.

Di dalamm kapal terbang akuu tidakk bercakap sekalipun dengan jimin walaupun dia asyik melayanku dengan lemah lembut.

Sayangg--- kenapa ni ?Takkanlah tu pun nak marah lagii !Tak kesian dengan namjachingu sayang ni ke?

Tetapi aku tidak menjawab sepatah perkataan pun soalan yang dia tanya.Maka aku menyumbatkan telinga ku dengan Earphone yang aku bawak.Sedemikian,jimin pon hanya melepaskan keluhan sahaja.

---------
Tak ku sangka kami telah pun datang di DAEGU.Aku serta ahli yang lain berbaris menuruni tangga tersebut.Dengan terkejutnya aku melihat negeri ituu.Aku hanya tersenyum gembira.

Nak oppa tolongg kee ? Jawab jhope.
Aku hanya memandangnya.

Ohh guraee.Gomawoo oppa.

Aniyooo!Hanya angkat beg je kott HAHAA,jhope tergelak kecil.

Selepas ituu kamii menaikki teksi untuk pergi ke sebuah hotel mana hotel tersebutt sangatlah istemewa.Semua perbenlajaan telahpun disediakan oleh ayah Daniel.

Wahhhh daniel!Tak sangka hotel ni besarr,kata jungkook.

Ahli yang lain kecuali aku hanyaa ketawa dengannya.

Anniee.Simplee jee nii takpah pujii segann,kata daniel.

Dah jom masukk takkanlah nak tinggal sini kata jin lagi.

OK LETS GO!!!!!!!!!!kata jungkook dengan penuh bersemangat.

---------------------&--------------------&---------------
Kami telahpun memilih bilik.Aku telah ditetapkan dengan yoonha.Manakala yang lain hanya memilih member yang mereka mahu.

Malam..
Kami telah keluar untuk makan malam dan juga shopping.Dalam masa itu aku hanyaa dengan jhope sahaja manakala member yang lain sebok dengan memeber mereka.

▶Jimin Love StoryWhere stories live. Discover now