Cht p.jm▶10

2 0 0
                                    

Jungkook pov🌴
Ya hyung!Cepat bagitau kook sekarang!Apa masalah hyung ni?Sedih hati kook tau tengok hyung macam ni.

Ermm,susah nak kata kook.Kata jimin dengan keluhan yang berat.

Bagitau ja,mana tau kook boleh tolong hyung.Kita kan geng.Bangtan sonyeongdan kan ada.

Yeye.Ha camni,tadi aku tengok sooji dengan jhope hyung besweet² bagai.So aku mana nak tengok gf aku ngan orang lain bermesra  selain dengan aku.Kau faham tak ?kalau kau ditempat aku maybe kau tahu perasan aku.

Oh macam tu.Kenapa nak jealous pulak?Hyung tau tak sooji  buat macam tu sebab apa ?

Tak,kata jimin pendek.

Ha ni meh aku cerita.Sooji saja buat macamtu mungkin dia nak jealouskan hyung mana tahu sebab dia dah sakit hati dengan kita haritu!Kan.So jangan lah nak ambik hati sangat hyung.Move on jela.Nanti tau la dia cakap dengan hyung.

Jimin sekadar mendengar sahaja.Betapa sedihnya hatinya.

Sooji pov🍒
Haruskah aku ws dia ?Or tak?kata sooji di dalam hatinya.Mungkin aku harus selesaikan masalah aku secepat mungkin.Mungkin itu cara yang boleh untuk aku berbaik semula

                        Sweetie💌
Oppa😌23.00p.m

Oppa sorey dah lukakan hati oppa😌✔23.02p.m

Oppa reply laa jangan bluetick saya.Oppa😭✔23.05p.m

Jimin pov📿
Haruskah aku reply apa yang sooji kata ?Ahhhh stresslah macamni!!!kataku jimin dengan nada yang kuat.

Jungkook yang bermain handphonenya terkejut dengan perbuatanku.

Wae?hyunggg!kenapa ni?Ada masalah otak ke?maigadd!

Masalah otak bapak kau?Aku stress la sekarang ni kook.Help me please.

Nak apa ?Meh sini kookbit tolong!
(Kookbit means kookie+rabbit🐰)

Kau baca ni,kata jimin sambil menunjukkan chat yang sooji bagi.
Jungkook pun mengambil ip tersebut lalu membaca.Secara tiba² jungkook tepuk tangan.

Yaa!Kau kenapa tepuk tangan ?Sajat ?
Ada lwak ke situ.Kalau tak nak tolong baik takyah jerk!

Ehh ehh manada kite taknak tolong.Kook tepuk tangan sebab apa yang sooji kata tu betul.Ish kau ni,tu pun nak kena ajar.

Yang betul tu apa sayang oii,kata jimin lagi.

Yang betulnya,kau harus maafkan sooji sekarang ni jugak.Kau bawak dia pegi pantai then kau luahkan perasaan kau yang tak bersalah tu.Kan bagus tu.

Jimin terdiam sebentar.Mungkin apa yang dikata oleh jungkook itu benar.

Boleh jugak.Ok tapi kau mesti tolong aku tau,kata jimin.

Ye aku tolong ish kau ni.Kau tengok aku dance ke?

Sooji pov🍒
Macam mana aku harus memujuk dia.Tiba-tiba handphone berdering.

Kring
Lekas aku melihat.Tepapar nama sweetie💌yang menghantar mesej.Aku membuka.

                   Sweetie💌
Sooji kita jumpa kat pantai?Now🙏

▶Jimin Love StoryWhere stories live. Discover now