4.

30 1 0
                                    

,, Dobře. Obléknu si je ale ty půjdeš za dveře." Beru si šaty k sobě. ,, Myslíš si, že jsem nikdy neviděl nahou ženu ?" Směje se a já vstávám z postele a udiveně zjišťuji , že na sobě mám stále i boty.

Ani se mě nedotkl. ,, To si nemyslím ale mě si nahou neviděl." Vstává a chytá mě za pas. ,, Ne. Pokud se ovšem nemýlím , tak velice brzo uvidím."  Využila jsem té těsné blízkosti abych ho přiměla vypadnout z jeho vlastní ložnice.

,, Za půl hodiny pro tebe přijdu." Konečně jsem sama. Padám na jeho postel a chvilku jen tak ležím. Potom se zvedám a oblékám si šaty. Na mém těle nejsou tak krásné , jako když ležely na posteli ale je to přesně moje velikost.

Koukám se na sebe do zrcadla a ani si neuvědomuji, že už uběhlo půl hodiny a můj majitel  si pro mě přišel. ,, Vypadáš prostě neodolatelně." Spokojeně vydechuje. Podává mi ruku ale já ji nepřijímám. Sebevědomě vycházím z jeho ložnice. 

U večeře mlčím a snažím se působit neviditelně, což je v červených šatech obtížné. Na stole hoří svíčky. Dívá se na mě víc než do svého talíře. Třeba se mu líbím. Po jídle se zvedám a chci odejít. 

,, Kam máš namířeno ?" A sakra. Nic lepšího mě nenapadá. Opravdu nevím kam mám jít a k němu do ložnice už nechci. Vstal a vydal se ke mě. Polkla jsem.

Dravě mě políbil na ústa a jazykem se snažil do nich násilím dostat . Měla jsem to čekat. Co jsem si myslela, že mi jen popřeje dobrou noc ? Odtrhla jsem se a vlepila mu facku. ,, Tohle se mi ještě nestalo." připustil a chytil se na tvář.

,, Já jsem se ještě nelíbala !" Křičím. ,, Omlouvám se ale nechápu to." Chytil mě za ruku abych mu náhodou neutekla. ,, Já jsem se ještě nelíbala. " opakuji větu už o něco klidněji. ,, No, právě. To nechápu. Jsi tak krásná. Měl jsem tedy začít takto."

Tulí se ke mě a pomalu přibližuje svoje ústa k mým. Tentokrát se rozhoduji spolupracovat. Je to nádherné. Pomalé a jemné. Naskočila mi husí kůže a on si toho samozřejmě všiml. ,, Je tohle lepší ?"

Přikyvuji , protože nedokážu mluvit aniž bych nesténala blahem.



Me and Mr perfect  / 15+Where stories live. Discover now