3

105 15 12
                                    

Nancys pov

დარჩენილი დღე ჯენო არსად დამინახავს, ალბათ მემალება, მაგრამ სად წამივა ოდესმე ხომ მოუწევს ჩემთან საუბარი.

ბოლო გაკვეთილი, როგორც იქნა დასრულდა და გახარებული მერხიდან წამოვვარდი, მაგრამ ღიმილი სახეზე შემახმა, როდესაც ფანჯრიდან გადავიხედე.

სკოლის ეზოში სამი ბიჭი შევიშნე. მათგან ერთ-ერთი მარკი იყო, მაგრამ ორი ბიჭი, რომელიც მას გვერდს უმშვენებდნენ ვერ ვიცანი...

-არა... არა ჯანდაბა

-ნენსი რახდება? - გვერდით იონვო ამომიდგა და ფანჯარაში გაიხედა.

-ის სამი ბიჭი ვინაა სკოლის მოსწავლებს არ გვანან

-ერთი ჩემი ბავშვობის მეგობარია ის ორი არ ვიცი...

ჯანდაბა ახლა რა გავაკეთო? არ მინდა ჩემს საქმეში მარკი ჩაერიოს, მე უკვე დიდი ვარ და არ მჭირდება ბიჭების ჩარევა.

არა რაა დებილი ხარ ნენსი. რატომ უთხარი საერთოდ რომ გაბრაზებული ხარ? ჩემი ბრალია, მარკი ჯენოსთან იჩხუბებს და მეორე დღეს მთელი სკოლა ჩემზე იჭორავებს თავის საქმე თვითონ ვერ მოაგვარაო.

იონვოსთვის აღარაფერი მითქვამს ისე გამოვვარდი კლასიდან და გასავლელიკენ გავიქეცი. გარეთ რომ გავედი ჯენო და მისი საუკეთესო მეგობარი ჰეჩანი უკვე მარკთან და ორ უცნობ ბიჭთან გაცხარებული საუბრით იყვნენ დაკავებული.

მაშინვე მათან მივვარდი. მარკმა შორიდანვე შემამჩნია და მის გვერდით მდგომ მაღალ ბიჭს რაღაც გადაჩურჩულა და ისევ ჯენოს მიუბრუნდა.

-მარკ ლიი შენიაზრით რას აკეთებ? - მაშინვე დავიყვირე, როდესაც მარკმა ისევ გადმომხედა, მაგრამ მარკის მაგივრად ჯენომ მიპასუხა.

-ნენსი საყვარელო ვხედავ შენ თვითონ ვერ გაბედე ჩემთან საუბარი და შენი შეყვარებული მოიყვანე.

ჯენოს ამაზრზენი ცინიკური ღიმილის დანახვა საკმარისი იყო რომ მისკენ დასარტყმელად გავქანებულიყავი, მაგრამ სანამ ჯენოს სიფათში ერთი გემრიელად ვუთავაზებდი ვიღაცის ხელმა  ჩემს წელზე გაიკვლა გზა და შემაჩერა.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Make My Heart Yours Where stories live. Discover now