2.Ömrümün geri kalanı

29.9K 63 30
                                    

"Aman aman nereye geldim böyle. Neresi burası çıkarın beni ben adana çocuğu ayıktın güzel..." tokat yemiştim. "Burası yutub türkiye mi huur çocuğu" dedi bir ses. Büyük ihtimal bi sözlük yazarıydı. Neredeydim ben? Kim kaçırdı? Babam böyle hap yapmayı nerden öğrendi? Aklımda binlerce soru var. Neyse dedim. "Acaba burdan 500t geçer mi?" dedim beni kaçıran kişiye. Ses yok. Tekrarladım. Yine çıt yok. En son bağırdım. "Kakashi sensei misin *rospu çocuğu" dedim. Harbiden öyleymiş adam yok oldu birden. Sonra  bağlandığım sandalyeden nasıl kurtulurum diye düşünürken rus mafyası geldi birden. "Oooo hanfendimiz uyanmış" dedi beyaz takım elbiseli yakışıklı olan. Sonra gözümü çözdüler. Adamlar rus mafyası ama eşarpla gözlerimi bağladılar. Neyse onuda sineye çektim. "Ya siz kim oluyosunuzda beni kaçırmaya cürret edersiniz ay saçınızı başınızı yolarım tutmayın beni" diye çığırdım. EŞARPLA GÖZ BAĞLAMAK NEDİR *K YAAA. Sonra orta şiddetli okkalı bi push kick yedim sandalyeden düştüm mk ammsmsksksmsksms. Sonra çömeldi yanıma. "Seniiiii kuryemiz yapıcaz" dedi. "Yurtiçi kargoda çalışmıştım ama geç götürmeyeyim kargoyu şirket prosedürümüzdü de..." dedim bi tekme daha yedim. "Karnına bonzai koyup lesothoya göndercez seni" dedi. Bende "yuppiiii yurtdışı..." bu sefer öptü. "Heh şöyle laga luga yapma fıstığım hadi hazırlan" dedi. Antepli olduğumu nerden anladıysa. Acaba bana aşık mı? Yoksa sadece kirli kurye işini yaptırıp işi bitincr tecavüz edip 67 yerimden bıçaklıyıp gelinlik giydirip potlarla 31 mi yazacak? Neyse bu kadar ekşın yeter...

Amcamın Gelini (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin