6. Balayında çok içmeyin

7.8K 18 4
                                    

Sabah kalktım. Kahvaltı yapamadım çok kusuyodum(soran olursa pembiş pembiş böyle). Çok fazla gül şarabı ve fındıklı baklava yemişim. Kafamız bi güzel bi güzel anlatamam. O yüzden anlatmıcam(çünkü hatırlamıyo). Holoskocum aşkımla evlenmişiz hatta bi çocuğumuz olmuş. Sabah uyandığımda bu çocuk kim mk diyo sorduğumda holoskom bana bakıp "çocuğumuz ya bitanem" demişti. Artık ne yaşadıysak evdeki her işi holosko yapıyor. En son gördüğüm rüyamı anlattım. Bana bakıp "sen bunun rüya olduğunu mu sanıyosun" dediği an cebinden flashbang çıkardı. Dedim "ananı sikim ajan simit". Ben evin perdesi ile paket etti mk ajanı. Flashbangten gözümü açtığımda başımdakinin ajan simit olmadığını anladım. " Beni tanıdın mı jounin?" dedi. "Ka-kakashi sensei?!?!" dedim. "Mk animecisi benim ya ninja kemal" dedi. Sonra kalktım ayağa vay kemal abi diyip elini öpene kadar vurdu 2 tokat. "Mk k*vaşesi niye evlendin unuttun bizi çocukta yapmış tipe bak maymun mk biberon vericeğine muz ver ormana sal" dedi attı beşiği berlin sanayi ormanına. Holoskoları boyarken yanlışını boyamışız ve DNAsına siyah bulaştı benim aşkıma ondan çocukta zenci oldu. "Kocama naptın?!?!" diye bağırdım. Ağzıma tabancanın dipçiğiyle vurdu ve "mk kocan zenci gibi top oynamıyo pendikspor lig düştü mk şimdi ödeme vakti" dedi ve bana elleşmeye kalktı. Tabi dururmuyum ben yapıştırdım cevabı... "Senin takım ne aq..." kafayı bi koydum yerde adam. Sonra perdeden kurtuldum ve ceplerini yokladım. Gizli bilgi yazan bi kağıt vardı.Açtım ve holoskoyu maden ocağında çalıştırmaya başlamışlar oranın adresi yazıyo. 3. Demir madeninin yanı altın madeninin yukarısıymış. Bende atladım badass motoruma kocamı aramaya...

Amcamın Gelini (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin