Bu ibne beni yine bayılttı biyerlere götürdü mk. Bide sallanıyoruz dedim "nerdeyim sanki denizin ortasındayız". Dışarı bi çıktım denizdeyiz ama tam ortasında değiliz. Sonra çıktım köprüüstüne depik attım kapıya dedim " kaptanınızla görüşebilir miyim?". Bu ibne dümenden bana "buyur mk" dedi. "Sen kimsinde beni lüks yatlar ile kaçırıyorsun?" dedin. "Ya mk bilmiyosun bari konuşma balıkçı gemisindeyiz ve arkadaki de filika şimdi s***** git kürek çekmeye burdan sonra sessiz gidicez hem mazottanda tasarruf yaparız." dedin hafif seksi bi ses tonu ile. "Emredin başkumandan yardımcım" diyip hemen indim aşağı. Olaya kaptırmışım kendimi gemide delik açıp denize düşmüşüm. O bad boyum da boğuluyordu. Akdenizde yazın -40 derecede boğuluyodum. Sonra yüzen bi fıçımsı bişey vardı. 2 vurdum patladı bu şişti kocaman bot oldu. Badboyum arkamdan bağırarak "o malı uganda içişleri bakanına ulaştırmalısın yoksa minnesotadaki bağlantıları ile seni bulur ve seni kurwaya dönüştürürler" dedi. Bende "ama kurba olcaz işte fena mı? İnsan oldukta nolduk 7 milyar insan 14 milyar yüz..." dedim. Çocuk haklısın dermişçesine bi sigara yaktı. 5 dakka sonra intihar etti. Nedenini sormaya vaktim olmadı. Sigaradan gitti sanırım. Neyse dedim. AFSNMSMW yazdım ve uçarak ugandaya gittim. Havaalanı pisti yoktu bende başkana "başkanım burda havaalanı yok bi pist yapalım bak iyi para kırarız" dedim. Oda hay hay dedi. 3 yıl uganda-lesotho arası uçtum. Birkaç kabile benim yağmur ve savaş getirdiğime inanmış. Neyse havaalanı oldu indim aşa. Uganda Gizli Servisi beni tutukladı. Neymiş alkollü can salı uçurmuşum. Katiyen yalan. "Bakın memur bey can salı uçuyosa uçurun gösterin bana kanıtlarsanız vurun kelepçeyi kanıtlayamazsanız özel korumam olucaksınız amaaaaa" dedim. Memurlar uçurmaya çalıştı. Biri tam uçururken sala dart attım patlattım gizlice. "Buyrun serbestsiniz" dedi. "Ama sen değilsin yakışıklı. Hadi gel beraber maceralara atılalımmmm çarlar kasalımmm" dedim. Kabul etti. Adını sordum. Kamuran dedi. Artık doğru düzgün bi yol arkadaşım vardı. Az şey yaşadım ama azcık uyuyasım geldi. Rutin sıkıcı bi gün daha... Neyse nerde yatıcaz dedim. Bizim elemanın ev boşmuş. Orda yatıcaz da ben picamalarımı evde unutmuştum. Yurtiçi kargodan tanıdıklarıma picama yollayın diye talimat verdim sağolsun getirdiler hemen. Ama ponponunu kesmişler. PİCAMAMIN PONPONUNDAN NE İSTEDİNİZ ADİ ŞEREFSİZLER. Neyse gün gelir bunlarında kelleleri uçurulur hesapları sorulur. Neyse yarın ilk işimiz doğruca uganda içişleri bakanını bulmak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Gelini (+18)
Spiritualabi çoksel hikaye lütfen okuyun biraz sapıklı ama çok değil sadece seks var tecavüz adam yaralama gasp yok biraz torbacılık olabilir çünkü kız hap yüzünden çocuğa vuruluyo neyse hadi iyi okumalar >.< He birde yaşanmış bir hayat hikayesinden alınmışt...