Sabah kalktım. Kahvaltı yaptım. Aysel yine sorun çıkardı. Aldım bunu evrile çevrile dövdüm. Sonra ayselde bi an kendimi gördüm. Böyle saçma salak espiriler yapan sandalyeye bağlı *rospu biri gibi. Sonra geçen izlediğim dizi aklıma geldi. Sonunda adam şizofren oluyodu. Acaba bende şizofren olup ayselde benim bilinçaltımdaki bi yansıma mıydı değil miydi bilmem gerekiyordu. Aysele "yer çekimi kanunu anayasadan kaldırılıyo bunun hakkında ne düşünüyosun?" diye sordum. Oda "iyi iyi devletimiz çok güzel bak herşey 4 dörtlükse benim ülkem 5x10 luk inşaat kalasıdır o derece bak bu turp mu trump mu neyse hep onun eli..." dediği an vurdum ağzına. Evet benim yansımamdı ama ben trumpa aşıktım. Ona laf diyen trumpın annesi olsa bile ona mokoko yaparım yani bende böyle pisikopat pakizeyim ayqtn;)))))) Neyse odaya sude geldi. "Ya mk sayko pakizesi yine bonz mu çektin hadi seni bakkaldan çağırıyolar" dedi. Benim yaşadıklarımı nerden biliyo? Acaba oda mı yansımam? Hayatın amacı ne ki? Madde neden var? Ahlakı kim belirler? Bu dünyanın gerçek olduğunu nasıl bilebiliriz ki? Neyse rolümüze dönelim. "Peki sudecim hemen dediğin adrese intikal ediyorum" dedim. Aman mewtwoum neler oluyor bana. Bozuk şeftali gibi oldum ama hayırlısı. Sonra dedim lan benim karnımda 2 kilo 300 gram eden malzeme vardı. Paketin üstünde acid+circuitry+hubflowerx2 yazıyodu ama benim rusçam yoktu dattebayo... Neyse bakkala geldim. "Ne var ne istiyorsun" dedim bakkala. "Kızım manyak mısın sen?" dedi bakkal rüstem. Bende "ay rüstem abi seni istihbaharattan sandım kusura bakma" dedim bana direk "lan sen fetö metö ne ayak?!!!" dedi ve tüm mahalleyi topladı. Bende "abi bak elhamdürillah adnan beyciyim inşallah" dedim hemen. Sonra "pardon kızım sen pisikopat pakizesin dimi?" diyip dağıldılar. Dedim "Noluyok aminyum yowww". Baya havalıydım herkese tek atıp dungeonlara tek giriyordum. Lakin o geldi. Mk p2w cisi. Geymırların korkulu rüyası. Kızlarında bad boyu. Beni sandalyeye bağlayıp beni döven sonra bana şekerim diyen çocuk :3 Her işini gerçek hayatta yapıyordu. Ama ben sanki. Ben... Neyse onu dinlemek istiyordum hemen şuan. Ama o bana piç piç sırıtıyodu ve bu hoşuma gidiyodu. " Ohayoooo gozaimasu" dedi gecenin 4 ünde. Bende "tanrı be with you darlinggg <3" dedim ve büllüğü yedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Gelini (+18)
Spiritualabi çoksel hikaye lütfen okuyun biraz sapıklı ama çok değil sadece seks var tecavüz adam yaralama gasp yok biraz torbacılık olabilir çünkü kız hap yüzünden çocuğa vuruluyo neyse hadi iyi okumalar >.< He birde yaşanmış bir hayat hikayesinden alınmışt...