🌊1.bölüm🌊

285 26 13
                                    

·····Hazan Sır·····
Bu gün çok önemli bir ameliyata giricem. Ama yaklaşık 1 saat önce o ameliyatta yalnız olmayacamı öğrendim. Kim olduğunu sorduğumda kimse bilmediğini ama başarılı biri olduğunu belirti.

AMELİYAT

İşte şimdi senin kim olduğunu örenicem bay mükemmel.
Odama bir beyefendi girdi ama ne kapı çaldı ne de...neyse ben sinirli bir şekilde.

H:sizde kapı çalma yok mu?
X:var ama kapıyı çalsaydım ve daha konuşmaya devam edersek ameliyata geç kalıcaz.
H:ben çok özür dilerim düşünemedim (elimi uzatarak) bu arada kendimi tanıtıyım ben Dr. Hazan Sır Anar .
Y:(o da elini uzattı) bende Dr. Yağız Savaş Egemen.
H:memnun oldum.
Y:bende e hadi gidelim.
H:tabi.

Demek ismi Yağız Savaş Egemen miş güzel isimler. Ama birşey söyliyim mi gözleri çok güzel bir çift okyanus adeta bir daka ya ben ne diyorum Hazan kendine gel.
Ve en sonunda ameliyata girmiştik ve başarıyla sonlandırmıştık.

-----Yağız Savaş-----
Bu gün bir ameliyata giricektik bir hanfendiyle ama ne ismini nede başka birşeyini dur birşey biliyorum aslında başarılı olduğunu söylemiştiler.

Sonunda tanışmıştık Hazan Sır Anar mış ismi güzel isimler. Kendiside çok güzel bir bayan upuzun saçları var kocaman gözleri var ya ben ne diyorum işine bak Savaş.

/////Ömer İplikçi/////

Bildiğiniz üzre yada bilmiyorsanız ben size açıklığın benim bir kozmetik markam var "İplikçi kozmetik" ve bunun için modele ihtiyacımız var ve bu gün seçim olucak.
Bir sürü hanımefendi geldi ama hiçbirini beğenmedim ve geriye son iki kişi kalmıştı birinin ismi Seda Aydın diğer hanımefendinin ismi Defne Özdemir.

Ö:evet ikinizde biri son şansımız olacak.
S.A:ben olucam tabiykide.
Ö:(fısıltıyla) bence o kadar emin olma.
S.A:pardon ne dediniz siz.
Ö:size öyle geldi galiba ben bişey demedim

Galiba şanslı isim Defne olucak. Seda çok egolu birine benziyor. Defne ise hiç ağzını bile açmadı ama birşey söylemek gerekirse çok güzel bir bayan turuncu saçları, bembeyaz teni,büyüleyici bakışları tam anlamıyla harika bir model olur ve olucak.

Ö:Defne hanım.
D:efendim Ömer bey.
Ö:siz birşey söylemiycek misiniz?
D:ne söyliyim kı Ömer bey bu sizin kararınız.
Ö:peki ozaman Defne Özdemir işe alındınız

*****Defne Özdemir*****

Benim işe alındığımı duyunca çok mutlu oldum

D: gerçekten mi?
Ö:evet gerçekten işe alındın.
D:çok teşekkür ederim
Ö: teşekkür etmene gerek yok sen bunu hakettin.

Seda ise ağlıyarak dışarı çıktı.

Ö:(defnenin kulağına eğilerek) sen ondan daha başarılı ve daha güzelsin. Egolu olup ben diyenler kaybeder aynı Seda gibi.
D:yinede çok teşekkür ederim Ömer bey ayrıcada iltifatınız için.
Ö:rica ederim Defne hanım size telefon numaramı veriyim
D:peki.

Ömer bey telefon numarasını vermişti bana herhalde lazım olur diye. Ay salak aklım işe nezaman başlıycağımı sormayı unuttum.

D:Ömer bey.
Ö:burun Defne hanım.
D: işe nezaman başlıycamı sormak istedim.
Ö:şimdi.
D:peki.

Ö:Yeşim hanım Defne hanımı çekimlere hazırlarsanız sevinirim.
Y.h:peki Ömer bey.

Ya çok heyecanlıyım. Aslında doğruyu söylemek gerekirse Ömer bey baya baya yakışıklı kara gözlü kara kaşlı çok kibar ve çok iyi birine benziyor.

<<<<<Çekim>>>>>

<<<<<Çekim>>>>>

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve sonunda çekim bitmişti iyi iş çıkarmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve sonunda çekim bitmişti iyi iş çıkarmıştık.

¡¡¡¡¡Afra ve Alp!!!!!

Af:aşkım
A:efendim hayatım
Af:ben yarın hastaneye gidicez

Alp endişelenerek

A:hayatım noldu iyi misin biyerine bişey mı oldu?
Af:yok aşkım endişelenmene gerek yok. Hazan ablamın yanına gidicem.
A:hayatım öyle desene ödüm koptu sana bişey oldu diye. Tamam saat kaç gibi gidersin?
Af:bilmem sürpriz yapmak istiyorum Hazan ablaya herhalde 12 gibi giderim.
A:bende gelirim.
Af:gel aşkım. Ya sen bana bişey oldu diye korktun mu? Ama ben seni yerim.
A:korktum tabi kızım seviyorum seni sonuçta değer veriyorum.
Af:yaaa seni seviyorum Alpim.
A:seni seviyorum Afram.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊nezaman gelicek yeni bölüm sorusunu burdan cevapliyim her perşembe🌊🌊🌊🌊♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

🌊Okyanus Gözlü Mucizem🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin