🌊4.bölüm🌊Part 2🌊

203 16 13
                                    

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

*****Defne*****

Şu terzi yüzünden geç kalıcaktım az kalsın. Ömer bey nasıl olucaktı acaba benimkide soru tabiykide yine herzamanki gibi çok cool,çok yakışıklı,çok havalı ve karizmatik. Neden ben bu adamı düşünmeden duramıyorum? Yoksa aşık mı oldum? Yok artık olamaz ya...yada olur mu? Offf Defne düşünme. Sonunda kuaföre geldim. Saçımı makyajımı yaptırdıktan sonra hemen elbisemi giyip çıktım. Arabama binip hızla davete olacağı yere doğru sürmeye başladım. Tabi radyodan da şarkı dinlemeyide unutmadım. Ah yine unuttum benim özel bir konuğum var;) .

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

/////Ömer/////

Sonunda bütün işlerimi bitirdim ve şimdi de hazırlana bilirim. İlk önce duş almalıyım yoğunluğunu atmam için. Banyodan çıktıktan sonra saçlarımı kurutup şekil verdim. Son olarak takım elbisemi giyip yola koyuldum. Defne acaba hangi renk elbise tercih etti. Aslında o ne giyse yakışır. Kendimi düşüncelerimden kurtarıp yola devam ettim.

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

········Hazan Sır········

Saçımı ve makyajımı yaptırdım sonra sıra elbiseye gelmişti. Direkt olarak zaten elbisemi yanıma aldığım için kuaförde giyip çıktım. Tam arabama binecekken telefonum çaldı. Arayan Denizdi.

D:Hazan hanım çok özür dilerim rahatsız ettim
H:sorun değil Denizciğim bir problem mi var?
D:evet Hazan hanım size önemli bir dosyayı imzalatmayı unutmuşum ve bunu imzalamanız gerek
H:tamam Deniz ben hemen geliyorum
D:peki

Telefonu hemen kapatıp çantama koydum ve hızla hastaneye doğru sürdüm.

15 daka sona

Sonunda hastaneye varmıştım. Hemen içeri girip Denizin yanına yol aldım. Tam asansöre binerken biriyle çarpıştık bu kişi......

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

--------Yağız Savaş--------

Tam herşey yani ben hazırken ve evden çıkmak üzereyken telefonum çaldı arayan Cansuydu.

Y:Alo
C:Alo Yağız bey çok özür dilerim ama size önemli olan bir dosyayı imzalatmayı unutmuşum.
Y:geliyorum hastaneye Cansu
C:tekrardan özür-
Y:özür dilemene gerek yok Cansu insanlık hali.
C:haklısınız

Evin anahtarını alıp çıktım.

15 daka sona

Hastaneye varmıştım. Asansöre tam binecekken biriyle çarpıştık ve evet bu kişi HAZAN. Okadar güzel olmuş kı anlatamam hani masallardaki ​prensesler var ya sönük kalmıştı onlar Hazanın yanında.

Y:ö-özür dilerim Sır
H:asıl ben özür dilerim ve... Çok şık görünüyorsun
Y: teşekkür ederim... Sende çok zarif görünüyorsun
H:çok teşekkür ederim
Y:Sen neden burdasın? Davette olman gerekmiyor mu?
H:aynı şey senin içinde geçerli ve ben buraya önemli olan bir dosyayı imzalatmaya geldim... Peki ya sen?
Y:aynen bende.
H:hmm

––––––––––––––––––––––––

Y:buyrun hanımefendi
H: teşekkürler beyefendi

Ne gerekiyorsa imzalayıp çıktım yani çıktık Hazanla. Bu kız beni şaşırtıyor. Arabasını görünce şaşırdım çünkü onunda arabası benimki gibi -Range Rover- di.

🌊Okyanus Gözlü Mucizem🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin