🌊4.bömüm🌊Part 1🌊

119 17 6
                                    

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
İki gün sonra
(Özel davete hazırlık)

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

········Hazan Sır········

İşte o gün geldi özel davete gitme günü canım nekadar gitmek istemesede mecbur gidicektim çünkü Ömer için Alp&Afra için.

İlk önce kuaföre gitmem gerekti sonuçta saçımı ve makyajımı yaptırmam gerekiyor.

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

--------Yağız Savaş--------

Evettt bugün büyük gün ve benim aklımda davet değil de Hazan vardı onu ilk kez elbiseyle görücektim. Kesinlikle yine çok güzel olurdu çünkü Hazan ne giyse yakışırdı. O diğer kızlara hiç benzemiyor ve bence pembe bir elbise asla giymez benim gördüğüm kadarıyla çoğunlukla siyah,beyaz,mavi,mor,yeşil,kahverengi bazende bordo giyinirdi. Kendimi bu düşüncelerden atıp duş almak için banyoya doğru yol aldım.

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

/////Ömer/////
Bugün davet vardı evet şu özel olan. Birkaç işin vardı onları halledip duşumu alıp takım elbisemi giyer giderim. Ah aklım nerde benim bugün sporada gitmem gerek. İlk olarak işlerimi halledip sonra spora en sonda davet için hazırlanırım. Programımıda yaptım süper haaa bide deneme çekimi var.

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

*****Defne*****
Aynen bugün özel davet günü. Birkaç deneme çekimi varmış bugün bende 5 yada 10 dakika önce öğrendim neysekı 3/4 poz verip bitecekmiş. Bu da benim fazlasıyla işime geliyor tabi...rahat rahat hazırlanırım.Ayy salak Defne hemen Yağızı aramam lazım.

D:alo Yağız
Y:Defne?
D:Yağız son anda elbisemi almayı unutmuşum... Sen git davete ben sonra gelirim
Y:istersen gidip alabilirim elbiseni
D:hayır Yağız gerek yok ben alırım canını sıkma
Y:tamam o zaman görüşürüz güzellik
D:görüşürüz boncuğum

Ne güzel hemen hazırlanıp gidicektim davete ama terzi sağolsun elbisenin hazır olduğunu şimdi haber veriyor.Neyse elbiseyi çabucak alıp çıkmalıydım geç kalmayın sevmem.

°°°°°°Afra°°°°°°

Bugün büyük gün. Erken kalkıp sevgilimle kahvaltı ettik. Sonra ise o evine hazırlanmak için gitti yada işlerimi ne varmış onları halletmeye. Ben ise okula gidicektim neyseki 3 dersim vardı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Derslerim bitmişti şimdi eve gidip sıcak bir duş alıp sonra kuaföre gidip saçımı va makyajımı yaptırıp tabi elbisemide yanıma alıcam ordan Alp beni gelip alıcaktı.

¡¡¡¡¡¡Alp!!!!!!
Özel davet günü evet. Afrayla güzel bir kahvaltı yaptık.Daha sonra ise sevgilim okuluna gitti benimde ufak tefek işlerim vardı onları halledip hazırlanacaktım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

İşlerimi bitirdim. Duşumu aldım. Saçlarıma biraz şekil verdim. Takım elbisemi giydim ve işte hazırdım tek bir şey vardı o da Afra hanım hazır mıydı acaba? En iyisi kuaföre gitmekti.

Af:aşkım hazırım
Al:bende tam şimdi gelmiştim kuaförün önündeyim
Af:hemen geliyorum

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

Son

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

Devam edecek

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

Evet kısa bir bölüm oldu 2 part daha uzun olucağını umuyorum.

Ve geç gelen yeni bölümü nasıl buldunuz?

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

🌊Okyanus Gözlü Mucizem🌊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin