Bölüm-12

269 22 5
                                    

N:Tahir kalk bişey sorcam.

T: sor. Ama hızlı ol uykum var.

N: sen kız parfümü kokuyorsun.

T: nefes saçma sapan konuşma kızım ya ne parfümü leş gibi ter.

N: Of tamam be.

O gün geziler ile geçti. Akşam saat 5 de hocamızın sesi ile toparladık.  Tahirle aramız gayet iyiydi. Okula geldik ben ve Ayşe direk eşyalarımızı toplayıp hazırlandık. Samimi olduğumuz kişilerle vedalaşıp okuldan çıktık. İşte yaz tatili başlamıştı.

A: yaa nefes bu ev çok güzel.

N: evet hem küçük hem şirin. Hadi oyalanma da yerleş. Daha iş bulucaz temizlik yapıcaz ohooo.

A: ay tamam be.

Yerleşme işi bittikten sonra evi dip köşe temizledik. Ev bitti ama bizde bitmiştik. O günün devamında yemek yiyip dizi izledik.

A: nefes kanka ben şimdi anlamadım. Kız sarışın olanı mı seviyo yoksa şu kaslı olanı mı?

N: kız esmer olanı seviyo. Ayşe bidaha  sorarsan kumandayı ağzına sokucam.

A: tamam kanka.

Ayşe yine milyon tane soru sordu. Seviyodum bu kızı. En son dizimde uyumuştu. Onu uyandırıp yerine yatmasını söyledim. O yatınca bende zıkkımlandıklarımızı toplayip yattım.

_sabah_

Erkenden kalkıp markete gittim. Menemen için malzeme aldım. Bide Ayşe'nin sevdiği çikolatalardan. Yolda gelirken zeynep aradı .

Z: vay nefes hanım unuttun beni aramak sormak yok mu?

N: çok özledim kızım ya hemen gel. Vallahi kaparlar fatihi

Z: oyarım onu. Sahip çıkın eniştenize.

N:oha Zeynep yavas gel enişte filan hayırdır.

Z: oha kanka dur ben seni sonra arıycam öptüm.

Birden kapattı suratıma eve gittiğimde Ayşe uyuyordu. Menemen yapıp güzel bir kahvaltı hazırladım. Sonra dolaptan ayran çıkarıp yanına gittim. Acımadan kafasından aşağı boşalttım.

A: nefes. Doğmamış çocuğunun ebesini sikeyim. Pust!!

N: tamam lan ayı sakin ol.Muratlar gelecek 10 dakikaya. Hazilan.

A: tamamdır kanka.

Ayşe hazırlarıp camın önünde beklemeye başladı. 7-8 dakika sonra. Ayşe yerinden kalktı. Geldiklerini anladım. Son kez kendime bakıp kapıyı açtım. Hoşgeldin hoşbuldum sohbetinden sonra masaya geçtik. Fatih biraz durgundu ama yinede keyifli bir kahvaltı olmuştu. Bizimkiler gittikden sonra masayı toparlayıp iş bulmak için dışarı çıktık. Ben bi resim atölyesinde sınıflara fırça defter vs. Götürcektim. Ayşe güze bir cafede kek pasta süsliycekti.  İş bulduktan sonra evin yakınında olan kokoreçciye gittik. Yemek yiyip eve geldik. Ayşe yorgun olduğunu söyleyip yattı. Bende Tahire mesaj attım.

Giden: odun
Nasılsın?

Anında cevap geldi.

Mesajlar
______________________
N: nasılsın?

T: iyiyim nefes sen nasılsın?

N: iyiyim bize gelsene. Sahile inelim baş başa.

T: olur geliyim. İşe başlamışsın.

N: evet nereden biliyorsun demiycem Ayşe Murat'a muratda sana söyledi.

T: aynen öyle. Neyse görüşürüz

N: görüşürüz...
________________________________

20 dakika sonra Tahir geldi. Çekirdek ve kola alıp sahile indik. Çimenlere oturup sohbet ettik. Tahirin söylediği son 4 kelime kalbimi parçaladı. Ama iyi ki böyle bi adama aşık olmuşum dedim...

Pek beğenmedim bu bölümü ve bundan öncekini. Ama 13. Bölüm çok güzel olucak söz veriyorum. Uzun zamandır yazamadım kusura bakmayın. 🌸🌸🌸


İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin