herkes üniversitenin ne kadar harika oldugundan bahsettigi için çok çalışıp iyi bir üniversite kazanmış ancak hala harika bir hayata sahip olduğumu düşünmeyen biriyim. Sorun bende mi yoksa herkes bana yalan mı söyledi bilemiyorum. Ancak hayatımın geri kalanını bu şekilde gecirmek istemedigimden de eminim.
Üniversite girişinde bunları düşünürken iri yarı, sarışın, biri bana çarptı.
-Daha bekleyecek misin?
-Hayır pek sanmıyorum.
-güzel, çünkü bilet gişesinde değilsin.
-Ev..evet
daha üniversiteye kaydımı tamamlayamadan kendimi rezil etmiş bulunuyorum. Aferin bana...
acaba kaydı nerede tamamlayacağım? Şu öndekilere bir sorayım belki biliyorlardır.
-Afedersiniz, ben kayıt için gelmiştim, nereye gitmem gerek?
Sorduğum gruptaki kız önce başını cevirip bana baktı sonra tamamen dönerek beni süzmeye başladı.
-Gel benimle seni götüreyim.
onunla birlikte koridorda yürürken kalbimin yavaş yavaş hızlandığını hissedebiliyordum. Güzel kızıl saçları beline kadar geliyordu. incelerken, saçlarının her kıvrımında sanki daha çok heyecanlanıyordum. Giydiği mavi tonlarındaki etek saçlarıyla adeta dansediyordu.
Bir süre yürüdükten sonra buyuk bir kapıya ulaştık.
-Benim artık gitmem gerek gerisini sen halledersin sanırım.
-Hı hı
o geri dönüp koridorda ilerlerken ben arkasından bakakalmıştım. Ne oluyordu bana? Neden başımı çeviremiyorum?
o koridorda yavaş yavaş ilerlerken kaybolana kadar onu seyrettim. O çok güzeldi.
artık onu göremeyince gözlerim bana itaat etmeye başladı. başımı çevirip kapıya baktım. derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım.
-girin.
derin bir nefes daha alıp kapıyı açtım. içerideki topuzlu kadın bana bakıyordu
-Kayıt mı?
-evet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hikayesi
RomanceHiç beklenmedik bir anda, hic beklenmedik şeyler yaşamak heyecan vericidir. Ve bunu ilk kez yaşayanlar ne yapacağını bilemez :)