Ayakkabılarımı giyerken tekrar karşı komşunun kapısının aralandığını gördüm. Önceki gibi Merhaba diye bağırmak istemedim. Bir gözüm orada bir gözüm ayaklarımda kapinin önünde bağcıklarla uğraştım. Kapinin ardındaki kişi bir süre beni izledikten sonra kapıyı bi onceki seferkinden daha sakin bir şekilde kapattı. kimdi bu? benden utanıyor, korkuyor olabilir. Er geç anlarım umarım. kapıyı kapatıp alışveriş maratonuna hazırım.
asansör bozuktu. Merdivenlerden inmek zorunda kaldım. çıkmak kadar inmek de zormuş meğer...
Daha bir de şehre, avm lerden birine gidecektim. Benim taksiciyi mi çağırsam yoksa otobüse felan mı binsem...
Sanırım şehri ogrendikten sonra taksiyi biraksam iyi olur.
Cebimden eski model telefonumu çıkarıp taksi merkezini aradım. Bana gelen taksiciyi istedigimi söyledim. Şansıma boştaymış... Hemen geldi.
-Atla bakalım delikanlı. Birdaha taksiye binmezsin sanıyordum, daha alışamadın mı?
-Abi sen de bir hafta geçmiş gibi konuşmasana. Daha kaç gün oldu ki?
-Haklısın evkat. Eee nereye?
-Buralarda bildiğin bir avm varsa...
-Var tabi. Hemen gidiyorum.
Yolda giderken evleri incelemeye başladım. Bazıları eski bazıları yeni bir çok ev yan yana domino taşları gibi dizilmisler. Hoş duruyor... insanlar da böyle hayatta. Yanımızda başkaları oldukça güçlüyüz, iyiyiz, hoşuz... Ama tek başımıza...
-Geldik evlat
-Ne kadar tuttu?
-25 ama 10 yeterli.
-abi sen de hep boyle yapıyorsun, nasıl para kazanacaksın ben 25i veriyim.
-olmaz, sen öğrencisin, hem tanıdık da sayılırsın.
-Çok tutmadı zaten.
-emin misin? Öğrencisin 5 kurusun hesabını bilecen sen. 15 ver o zaman.
-tamam abi sağol.
taksiden iner inmez, hızlı hızlı avmeye doğru yurumeye başladım. gördüğüm ilk bijuteriye girdim. Her yer bayan kaynıyor du. Orada gördüğüm bir gorevliye :
-bakar mısınız? sivilcelerimden kurtulmak istiyorum.
kadın önce bi güzel beni süzdü sonra da:
-nasıl bir cildiniz var?
-Bilmem.
yüzümü okşayıp:
-yağlı.
bunu söylerken yüzünü ekşitti. Demek durum o kadar vahimdi.
-bu ürünümüz yeni geldi. Bi deneyin, keşke önce doktora gitseydiniz.
Durum anladığımdan da ciddi olacak ki doktordan bahsediyor.
-ne kadar süre kullanmalıyım?
-Her sabah yüzünüzü bununla yıkayın, yanindaki kremi de akşam yatarken yüzünüze sürün 15 dakika sonra yıkayın.
-Tamam Teşekkürler.
Kasada ödeme yaptıktan sonra oradaki kadınların bana tip tip baktığını farkettim, yüzüm dehşet ül vahşet derecesinde olmalı....
Allahım yaaa kız beni bu halde gördü... kesin tiksinmiştir.
Keşke düşünürken yere degil de karşıma baksaydım, birine çarptım. Sonra başımı kaldırıp çarptığım kisiye bakayım dedim ki ne göreyim. Kızıl saçlı kız. Bir bu eksikti rezil oldum.
-Ö...ö..Özür dilerim.
-önemli değil. seni tanıyorum sanırım
-Evet aynı üniversitedeyiz. Sen bana kayıt için yardım...
-Hatırladım, neyse görüşürüz.
Yanındaki kızlar benimle konuşmasını bölmüş yanlarına çağırıyordu. Hatırladığını hiç sanmıyorum. Hep rezil ediyorum kendimi. Offfff hemen üstüme düzgün bir seyler alayım da eve gidiyim bari.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hikayesi
RomanceHiç beklenmedik bir anda, hic beklenmedik şeyler yaşamak heyecan vericidir. Ve bunu ilk kez yaşayanlar ne yapacağını bilemez :)