Part 8 : Daddy.. (NamJin)

1.2K 44 11
                                    

Джин е едно 20 годишно момче- ученолюбив, много позитивен и мил към всички.

Всички го харесваха, не само заради характера му, но беше и ужасно красив.

Сравняваха го с принц, събираше погледите на момичета и на момчета след себе..но погледа на Джин беше само към момчета.

Джин мечтаеше да намери любовта. Искаше да бъде обичан, по онзи романтичен и сексуален начин. Искаше да усеща нежност, да бъде гледан с любов, да усеща топлата прегръдка на любимия си. Да държи ръката му, докато се разхождат и да се усмихват един на друг, докато се гледат сладко.

От друга страна.. Искаше да бъде притежаван. Да усеща властта на някого. Да бъде на каишка, да бъде обгрижван. Да бъде наказван, ако не е послушен. Да има някой, който знае какво иска и да му дава всичко, за което той жадува. Искаше да нарича някого "Татенце".

Тези две противоположности в Джин бяха неизбежни. Искаше и двете, но знаеше, че няма как да очаква всичко това от някой и затова постоянно се разочароваше, когато не намираше някой дори с половината от това, от което има нужда той.

За жалост единствения, който беше достоен за него, беше неговия съквартирант..или както Джин му викаше - прасе.

Прасето се казва Ким Намджун.
Това момче беше тотален боклук. Не чистеше, не учеше, мръсните му дрехи стояха с дни. Неговата част от стаята беше пълна кочина, затова и Джин му викаше прасе.

Но всичко това беше преди. Принц Сокджин не можеше да живее с прасе и го караше да си пере и чисти, даже му помагаше.

Въпреки всички тези недостатъци, Намджун беше уникално секси. Притежаваше едно особено излъчване, затова и Джин го харесваше.

Момента, в който Джун излезе от банята, само по хавлия и отиде да си избира дрехи - Джин точеше лиги по него.

Естествено не само заради тялото му, Джин го харесваше заради някой черти на характера му.

Например като ситуацията в момента - Джун само по боксерки седеше пред Джин.

-Тази вечер няма да се прибера, да знаеш. - каза полуголото момче, докато избираше тениска от тези, които Джин беше изпрал по-рано.

-Какво ще правиш? - каза Джин зяпайки точно пакета му.

-Навън с приятели ще съм. - облече тениската си Джун.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 10, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yaoi OneshotsWhere stories live. Discover now