*Джимин*
Както обикновено бях събуден от Джънгкук. Той ме хвана за косата и я издърпа силно, при което изстенах от болка.
-Ставай кучко! - изкрещя в лицето ми - Завлечи си задника в кухнята! Гладен съм.
Въздъхнах. Всяка една сутрин в продължение на две години, бях събуждан с обиди и крясъци.
Джънгкук, който уж беше мой приятел...се превърна моя най-голям кошмар.
Живеех в пълен ад. Дните ми бяха изпълнени с болка и страдания.
Той ме изнасилваше.. Биеше.. Псуваше.. Държеше ме под ключ. Завързваше ме с въжетя или ми заключваше ръцете с белезници и ме държеше гладен с дни.
А когато отивах на училище, прашташе двама от бодигардите си да ме следят. Постоянно бях под наблюдение, постоянно чувствах онази каишка около врата си и сякаш бавно ме задушаваше..
Станах от леглото и започнах да се обличам , но бях спрян.
-Няма нужда от дрехи.. Всъщност не съм толкова гладен.. Ела насам. - настръхнах след като чух това.
Не исках да го правя.. Но знаех ,че наказанието ще боли.Обърнах се към него и бавно закрачих напред. Щом наближиш към него той ме хвана за ръката и ме целуна. Грубо.
Беше ми омръзнало. Всичко това. Толкова много исках да избягам. Но всичките ми опити бяха провалени и накрая завършвах пребит в мазето..
След дългата целувка, той ме пусна. Той му огледа и изцъка. Излезе от стаята. Чух дрънченето на вериги.. Как мразех този звук.
Джънкук се върна в стаята и носеше каишка. Той ми направи знак да отида при него. Хвана ръката ми и тръгнахме към мазето.
Тялото ми веднага започна да трепере. Толкова много бях свикнал с мисълта, че следва наказание щом отиваме в мазето.. Но защо наказание.
-Д-джънкук.. Защо отивам в мазето? - попитах плахо.
-Ще видиш.
-Но защо.. Нищо не съм направил.. Не искам да ме наказваш, моля те..
Той не ми отговори , което ме накара да се страхувам още повече.
Влязохме в мазето , а там имаше едно легло покрито с един чаршаф и една възглавница. Имаше окови на стената и вериги.
Джънкук сложи каишката на вратът ми заключи я и после закачи веригата с другата верига, която висеше на стената.
YOU ARE READING
Yaoi Oneshots
FanfictionBOYXBOY Ако не сте фен на гей двойките, тогава нямате работа тук 😁 За останалите - Приятно четене 😘