-Толкова много ми липсваше Джънкук.. Много.
-Знам..и ти на мен. Беше ми адски трудно една година без теб...
-Мислех си, че повече няма да те видя.. Страдах много за теб. Обичам те.
-А аз имам нужда от теб.. Джимин имам спешна нужда от теб..
-Аз също. Искам да те усетя отново, моля те...
-Този път ще те накарам да гориш от удоволствие..
[нека с магическа пръчка ви пренеса в дома на Джънкук и специално спалнята му]
Бяха изминали точно 365 от последното им докосване. От последната им целувка. От последния им момент заедно.
Джимин беше увил краката си около кръста на Джънкук, който го придържаше за дупето.
Целувките им бяха изпълнени с ограмна страст. Толкова много бяха жадували за този момент.
Кук остави Джимин на леглото и съблече тениската си и отнова нападна по-малкия с целувки.
Скоро и тениската на Джимин напусна тялото му също и панталоните му. Желанието изгаряше телата им.
Ръцете на Джънкук се плъзнаха от вратът, по гърдите, корема , бедрата и накрая по глезените на Джимин. Тялото му изтръпна при това докосване. Настръхна. От устните му се отдели една въздишка, която възбуди още повече и двамата.
Сърцата и на двамата туптяха ужасно бързо. Дишаха учестено, а устните им се движеха в синхрон. Сякаш и двамата бяха като изгладнели хищници. Не можеха да се наситят един на друг.
Ръцете на Джимин се плъзнаха от раменете по гърба на Джънкук и стигнаха то колана му. Чу се дрънченето от токата на колана, а след това Джимин го издърпа. Свали и дънките му оставяйки го по боксерки.
Всичко това се случваше докато те двамата се целуваха. Толкова много им липсваше тази близост, това усещане.. Това докосване..
Страста беше като жар, а любовта огъня, който я разпалва в телата им.
Джънкук нежно обгърна тялото на Джимин и го обърна по гръб. Устните му започнаха да се движат по задната част на вратът му като леко захапваше кожата.
Джимин беше се подпрял на лактите си и цялото вълнение не напускаше тялото му. Той усещаше целувките на Джънкук по целия си гръбнак.
По едната буза на дупето си, после едното бедро и устните на Джънкук бавно се върнаха по обратния път. Този път по-грубо. Зъбите му оставяпа още по червени сред , а устните ярки смучки.
Тялото на Джимин беше залято от вълна на възбуда и огромно вълнение. След това изгарящо приятна болка, която Джънкук му причиняваше.. Беше на ръба.
Ръцете на Кук бяха от двете страни на бедрата му, след това се преместиха и хванаха ластика на боксерките на Джимин.
-Ахх.. Джънкук.
-Какво има, Джимини?
-Защо си толкова мил..?
-Защото искам.
-Аз не искам.
-А какво искаш?
-Грубост..
- И...?
-Болка.
-Научил си си урока, добро момче..
(Има ли смисъл въобще да го продължавам? По shitty няма как да бъде..)
ESTÁS LEYENDO
Yaoi Oneshots
FanficBOYXBOY Ако не сте фен на гей двойките, тогава нямате работа тук 😁 За останалите - Приятно четене 😘