Ким Техьонг. Едно момче , което не знае какво прави с живота си.
Той е на 18 години и добре познат на местната полиция.
Не му пукаше за нищо. За училище, родители или приятели.
Майка му беше го напуснала, защото й беше писнало да се оправя с белите на момчето. Баща му едва смогваше с него и накрая реши да го остави в поправително училище.
Скоро Техьонг избяга и от там. Пазачите винаги го хващаха. Имаше камери на всякъде и колкото и добър план за бягство да мислеше винаги някой го проваляше.
Директорката на това училище, не можеше да укроти това момче и накрая назначиха полицай , за да го охранавя.
Беше минала една седмица и от Техьонг не беше се чувало да има новина, че е направил нещо.
Дали се беше отказал най-сетне..или полицая успя да го увладее.
...
-Хейй Юнгиии - Ким показа главата си от вратата.
-Кой ти е казал, че може да ме наричаш така? - полицая се обърна и стрелна студения си поглед към него.
-Ама ние сме ли приятелчета, Юнгии хьонг?? - направи тъжна муцунка.
-Не сме. И не съм ти хьонг. Влизай в стаята! - каза със заповеднически тон.
-Ама много си лош..Юнги хьонг..
-Стига си мърморил и отивай са спиш.
Техонг излезе от стаята , но полицая се опита да го натика вътре. Целта на Ким беше точно това, да го накара да влезе вътре. Тогава момчето рязко го дръпна , Юнги не можа да запази равновесие и падна върху него.
-Аз искам хьонг да спи при мен.. -прошепна Ким в ухото му.
-Ама ти какво.. - полицаят се опита да се отдръпне, но момчето го хвана за яката и силно притисна устните си в неговите.
След около половин минута Те се отдели от него. Юнги се засмя.
-Това целувка ли трябваше да е..? Дребен ето това е целувка.
Мин се долепи до устните на Техьонг и започна да ги движи бавно. Малкият повтори движенията му. Устните им се задвижиха в синхрон. Юнги грубо натика езика си в устата на по-малкия и започна да си играе.
След минута се отделиха един от друг. Очите им се срещнаха.
-Отивай да спиш сега, преди да съм станал лош.. - Юнги го изправи и го побутна момчето към леглото.
YOU ARE READING
Yaoi Oneshots
FanfictionBOYXBOY Ако не сте фен на гей двойките, тогава нямате работа тук 😁 За останалите - Приятно четене 😘