Τώρα
Μου φαίνεται σαν όνειρο... Ξαπλωμένη στο ίδιο κρεβάτι μαζί του, σαν άγγελος κοιμάται.. Επιτέλους μια μέρα ευτυχισμένη μακριά από όλους και από όλα.
Κλείνω τα μάτια μου... Ακούω τα κύματα να σκάνε στην αμμουδιά.. Ο ήχος της θάλασσας με ηρεμεί, με κάνει να νιώθω γαλήνη..
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βγαίνω στο μικρό μπαλκονάκι.. Ο ήλιος σιγά σιγά δύει... Ηρεμία... Κλείνω τα μάτια μου και σκέφτομαι πως φτάσαμε εδώ που είμαστε, σε τι ήμουν λάθος;;.
Πριν δύο χρόνια 2015.
Έχω ακούσει πως όλες οι μανάδες έχουν μια κόντρα με τις κόρες τους και ότι γίνεται ποιο έντονο στην περίοδο της εφηβείας. Εγώ με την μητέρα μου όμως θεωρώ ότι το έχουμε φτάσει σε άλλο επίπεδο.. Πότε δεν ήμασταν μια φυσιολογική οικογένεια και δεν νομίζω ότι επρόκειτο να γίνουμε ποτέ.
Είναι το τέλος της σχολικής χρονιάς του15, η ώρα είναι 4.30 μ.μ ημέρα Παρασκευή. Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και σκέφτομαι διάφορα...
Λοιπόν Τζο, ( υποκοριστικό του Τζοαννα, Ιωάννα βαφτίστηκα.) είσαι μια ωραία κοπέλα, ψιλή γυμνασμένη, με μέτριο στήθος.. Να πάρει... με καστανά μάτια που ανάβουν φωτιές και μακρύ μαύρο μαλλί όπως ακριβώς του αρέσει. Λοιπόν έχουμε και λέμε... Αποσμητικό; έβαλα , Κολόνια; ναι , έχω πλύνει και δόντια οπότε είμαι εντάξει.. Στο θέμα μας.. Λοιπόν Τζο είσαι μια ωραία γκόμενα οπότε πάρε θάρρος και πες του ότι τον θες...
Στην πρώτη λυκείου είχα φάει κόλλημα με ένα παιδί από το σχολείο, Στέλιο τον έλεγαν.. Ήταν το ποιο bad ass παιδί του σχολείου. Ψηλό, κάστανο ξανθός με σκούρα μάτια. Έχει μεγάλη πέραση στα κορίτσια του λυκείου και από ότι έχω ακούσει φιλάει πολύ ωραία.. Μακάρι να μάθω απόψε.
Τον Στέλιο τον βοηθάω σε κάποια μαθήματα για τις εξετάσεις, θα έλεγα πως είμαι μια μέτρια μαθήτρια του 17. Μου ζήτησε να τον βοηθήσω να γράψει καλά και συμφώνησα με αντάλλαγμα βέβαια να του κάνω τράκα από τον καπνό του. Δεν ξέρω πως ένα κωλόπαιδο σαν τον Στέλιο με έκανε να κολλήσω μαζί του.. Ίσως επειδή είμαι και εγώ έτσι.
Κοίταξα το ρολόι του δωματίου μου, ήταν ένα άσπρο μικρό σε μέγεθος ρολόι τοίχου με την Μέριλιν Μονρόε. Σε λίγα λεπτά από τώρα θα ερχόταν ο Στέλιος..
Είχα πει στην Σάρα, την μητέρα μου, να είναι όπως πάντα διακριτική διότι θα ερχόταν ο συμμαθητής μου. Η μητέρα μου, ήταν μια ελκυστική γυναίκα γύρω στα σαράντα. Πρόσεχε πολύ τον εαυτό της τώρα τελευταία, βέβαια πάντα ήταν όμορφη, αλλά μετά τον θάνατο του... Αδερφού μου και τον χωρισμό της με τον μπαμπά τα παράτησε και έπεσε στην κατάθλιψη, όμως ευτυχώς τα τελευταία χρόνια άρχισε και γίνεται καλύτερα. Η Σάρα δουλεύει σε μια καφετέρια στην Καλλιθέα, όπου συχνάζουν πολλοί συμμαθητές μου, το ίδιο και ο Στέλιος, οπότε λίγο πολύ γνωρίζονται. Ευτυχώς τον συμπαθεί, άλλη στην θέση της θα μου έλεγε να μην μπλέκω με τέτοιους.
STAI LEGGENDO
Παίξε μαζί μου.
Teen FictionΕκείνη ερωτευμένη με έναν άνδρα που δεν θα έπρεπε να είναι. Εκείνος ερωτευμένος με ένα πληγωμένο κορίτσι. Εμπόδια στον έρωτα τους; Πολλοί.. Θα καταφέρουν όμως στο τέλος να είναι μαζί;