1.EdMer

458 12 2
                                    

Merve Serhani geri kazanmak için türlü pilanlar yapiyordu. Ama geri gelmiyordu hatta boşanmak istiyordu. Gece Saat 12 yi az geçmişti. Merve evde yalnizca oturup içki içiyordu. Mila Serhanda kalmişti o gün.  Raşeli de göndermiş evde yalniz başına kalmıştı. Üzerinde koyu mavi renkli olan saten ve dantel detayli seksi geceligini giyip salonda içkisinden yudumluyordu. 
Edipde kulupte olan işlerini bitirmişti. Evine gitmeden önce Merveye uğramak istedi. Iki gündür görmüyordu Merveyi uğramıyordu Mrrve kulupe. Çok özlemişti onu. Arabasina binip Mervenin evine doğru gitti. Kapıyı çaldi. Merve çok içmişti bu saatde kimin geliceyini düşünerk sendelleyerek kapiya gitti. Serhanin olması umuduyla açti. Edip karşısinda Gecelikle saçları açık olan Merveyi görünce gözleri kamaşti.

E: iyi akşamlar Merve.
M: iyi akşalaaar.

Merve Edipe geçmesi için işaret etti. Ediple beraber geçip kanepeye oturdular. Merve içkisinden içerken Edip onu farkettirmeden süzdü. Dolgun Gögüslerini belli eden gecelikten nerdeyse taşıyordu Mervenin gögûsleri. İçinr sütyen giydiyi belli oluyordu. Edip bi an yutkundu. Merve çok guzeldi. Erkekliği kabardı ve sertleşti. Merve çok içmişti. Onu durdurmak istedi.

E: Merve bırak artık çok içmişsin zaten.
M: ya bana ver içmek istiyorum.
E: tamam yeter bu kadar olmaz.
M: Sen niye geldin Edip?
E: kaç gündür gözükmüyorsun ortalıkta seni çok merak ettim. Noldu?
M: ben iyiyim...

Merve kanepede Edipin tam dibine yaklaştı hiçbişey demeden. Edipi azdırıyordu Merve. Yaklaşıp tam yanında oturduktan sonra kalkıp aniden Edipin kucağina oturdu. Edip çok şaşırmişti. Ve çoktan tahrik olmuştu bile.

E:Merve napıyorsun?

Merve bişey demeden Edipin yüzünu avucuna aldı. Dudaklarına yaklaşıp onu öpmeye başladi kucağında. Edipte ona karşılık verdi. Ateşlice öpüşmeye başladılar. Merve Edipin üstünde haraket ettikçe Edip daha fazla azıyordu ve sertleşiyordu. Merve pantolonun üzerinden kendini erkekliğine bastırıyordu Edipin. Edip eliyle öpüşürken Mervenin belinden tuttu ve daha çok kendine bastirdi. Sonra bir eliyle Mervenin açıkta olan sırtını okşuyor diğeriyle de dolgun kalçalırını sıkıyordu. Dudaklari bir birine kenetlenmiş deli gibi sert şekilde öpüyordu bir birini. Dilleri savaşiyordu adeta. Edip Mervenin dudaklarindan ayrildi ve geceliğinden ve sütyenin dolup taşan göğüslerini açmak istedi. Askılı geceliğin askısını indirerek memelerini açikta bıraktı. Ama dantelli sütyeni çıkarmamıştı hala. Çıkarmadan başını iki gögüsun arasına gömüp koklamaya başladı ve öptü sonra. Merve çok sarhoştu. Kiminle birlikte olduğunu idrak edemiyordu bile. Sadece onu tatmin eden birine ihtiyacı vardı. Serhan sanıyordu Edipi. Edip sütyenin kopçalarink rahatça cözdü ve kenara attı. Mükemmeldi Merve onun için. Göğüslerini avuçlayarak emip öpmeye başladı. Merve Edipin üzerinde kıvranıyordu ve aynı zamanda inliyordu zevkten. Oturuk pozisiyondaydi ikiside. Edipi başindan tutup daha çok bastirdi memelerine. Edip ısırınca bi kaç kez Merve daha yüksekten inledi. Edip kucağındaki Merveyi kanepeye yatırdı ve üstüne çıktı. Merve Edipin t shirtini çıkarmaya başladı. Çıkarip kenara fırlattı. Sonra eliyle pantolonun üzerinden Edipin penisini okşamaya başladı. Biraz da sıktı. Edip Mervenin dudağindan öptü ve yeninden gögüslerine yöneldi. Merve altında Serhan diye inlemeye başladı.
'Ahh Serhan çok özledim seni ahhh' dedi şehvetle ve kısık sesle. Edip bunu duyunca hemen kalktı Mervenin üstünden. Yerdeki t shirtini alıp üzerine giydi. Merveye sahip olmak onunla birlikte olmak istiyordu tabiki ama tam da kıvama gelmişken gitmek zorunda kaldı. Kendini çok kötü hissediyordu. Çünki Merve onu sevişirken Serhan sanıyordu. Thirtini giyip Merveye sinirli şekilde dedi.

E: Ben Serhan deyilim Merve! Edipim!

Merve kanepeden kalkıp Edipin dudaklarına yapıştı. Şu anda ne yaptigini bilmiyordu sadece kendini tatmin edicek birini istiyordu. Edip hemen Merveyi itti.

E: Merve kendine gel Serhan deyilim ben!
M: Se Serhan sen Serhan deyilsin. Git..

Edip hemen çıktı ve çok üzgün şekilde uzaklaştı oradan.

Edip&Merve 🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin