7. BÖLÜM: BALO

78 16 0
                                    

Medyadaki Pelin'in giydiği elbise...

Sabah erkenden kalktım.Bugün işe gitmeyeceğimi bildiğim için rahatım ama bir yandan da balo için çok endişeleniyordum.İlk kez böyle ortamlara gidecektim yani ne yapmam gerektiğini nasıl davranacağımı hiç bilemiyordum.

Annem ve Berrak'ı baloya gideceğimi söylediğimde nesense benden çok onlar heyecanlandılar.Durmadan nasıl bir elbise giyinmem konusunda tartıştılar,bana bakarsanız bu gidişle balo ya zor yetişirim...

Siz çaktırmadan bensiz gidin:))

Sonunda bir elbise seçtik daha doğrusu seçebildiler.Güzel ama bir o kadar şık, kısa, buz mavisi üst kısmı tamamen dantel işlemeli ayrıca ilgi çeken bir elbise olsada Annem ve Berrak'ı kıramadım...

Küçük bi ayrıntıyı gözden kaçırdım ne mi? tabikide Annem ve Berrak'a partnerimin Uğur olduğunu söylemeyi unuttum ama sorun çıkaracaklarını sanmıyorum belki Berrak üniversitede yaşadığım olaylardan sonra işkilenebilir biliyorum aslında Uğur' ne yaparsa yapsın içimde herzaman kuşku olacaktır canım arkadaşım ada hak veriyorum. ..

Balo saat 8'de başlayacak bu yüzden çabuk hazırlanmalıyım, saçlarımı arkadan salık bir topuz ve hafif makyaj yapıp elbiseme yakışan siyah ayakkabılarım ve yanına da elbisemle aynı tonlarda çanta alıp aşağı Annemlerin yanına indim.Bana bakan hayran gözlerden anladığım kadarıyla iyi gözüküyorum galiba.

"Tü tü tü Maşallah nasılda güzel olmuş benim kızım."

"Kimin kızıyım?"

"Tabikide bizim."

Anne ve babamın aynı anda söylemeleriyle hep beraber kahkaha atık, atığımız kahkaha seslerini dışardaki korna sesi böldü.Annemde"Arkadaşın bekliyor kızım sahi bizi tanıştırmayacak mısın?"diye sordu.

"Aslında isterdim ama geç kalacağım anne sonra tanıştırırsam olur mu?"

"Peki kızım ama geç kalma."

Babamda bana dönerek"Biber gazı aldın mı yanına kızım" diye sordu aslında hep yanıma alırım çünkü babam hep durmadan tembihler durur.Bana güvenleri sonsuz ama çevreye güvenmiyorlar haklılarda.

"Tamam babacım hemen yanıma alıyorum sen yeterki sinirlenme."

"Aferin benim Pelini'me sakın geç geleyim deme,"deyince
Babamın söylediklerine gözlerimi devirme gereksinimi buldum nedense "Tamam baba ben gideyim artık bu gidişle geç kalacağım. Dışarda siyah arabasına yaslanmış bir adet Uğur beni bekliyor durmadan saatine bakıyordu gözleri bana kayınca hayranlıkla baktığını yemin edebilirim o bakışlarda ne? Yanına yaklaşıp şaşkın bakışları ardından "Öyle bakmaya devam edeceksen geç kalacağız"dedim. Söylediklerimi yeni yeni idrak ettiğinden olsa gerek "ııı tabi haklısın ama söylemeden geçemeyeceğim tek kelimeyle harika gözüküyorsun" söylediği sözlerinden sonra yanaklarım kızardığına da eminim."Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun," dedim arabaya binip hemencecik balonun olduğu yere vardık.

İçeri girdiğimizde salon muhteşem dizany edilmiş, zarif dokunuşlar eklenerek kendini tamamlamış.

Uğur'un kolunu bana uzatmasıyla bende koluna girip ona eşlik ettim.Balo da
her geçen saniyeler konuk sayısı artıyor buda benim gerilmeme neden oluyordu.Kalabalık ortamları oldum olası sevmem "Pelin sorun mu var? gergin gözüküyorsun da."

"Yok sadece sıkıldım" deyip geçiştirdim.

"O zaman parti başlasın."

"Nasıl? anlamadım."

Duyduğum romantik müzikle Uğur bana döndü"Bu dansı bana lutfeder misin?güzel bayan"

Kırmamak adına "Tabi yakışıklı Beyefendi"deyip Dans pistine doğru ilerledik,elleri belimi bulurken ben ellerimi onun boynuna doğru götürdüm.

Yavaş yavaş ona ayak uydurmaya çalışıyordum ama herkesin gözü bizim üzerimizdeydi.Ve bu beni rahatsız ediyordu.

Dans bittiğinde Uğur ellerimi tutup beni konukların olduğu yere doğru sürükledi.Beni bırakıp pistin olduğu bölüme gitti ve ellerinde mikrofonla konuşmaya başladı.

Gözlerimiz buluştuğunda asıl konuya geldik ayrıca içimdeki merak duygusuda artıyordu.

"Değerli konuklarımız hepiniz hoşgeldiniz,biliyorsun ki sizi bu baloya çağırma nedenim sevgilim Pelinle tanıştırmak içindi onu çok seviyorum " Uğur'un dediklerini yeni yeni idrak eden kafam şuan yaşadığım şeye inanamıyor.

Aman Allah'ım ağzım açık onu öyle dinliyordum konukların bana bakan gözlerinde hayranlık akıyordu bazılarında ise kıskançlık ama şuan onlarla ilgilenemiyecegim.

"Evet değerli konuklar bu ilişkiyi hepinize duyurmak adına bugün burada, bu baloda sizlere aşkım Pelin'i yanıma çağırıyorum...Hadi sevgilim gel."

Duyduklarımın üstüne şok şok yaşıyorum demek ki hepsi intikam almak içinmiş.beni buradaki herkese amacı rezil etmek için çağırmış.Eğer bende Pelinsem kim rezil oluyormuş göreceğiz alçak Uğur, bunu yine sen başlattın.Başlasın o zaman balo gecemiz...

Bölümün sonuna geldik ♥ vote ve yorum atmayı lütfen unutmayalım♥♥♥♥♥:-):-);-)

TATLI İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin