Berrak'ın bakış açısı...
PELİN,benim için çok değerlidir,o benim can dostumdur .Bu yüzden onu üzeni bende üzerim kardeş.Geçen konuştuğumuzda bana olanları anlattı çok şaşırdım tesadüfünde bu kadarı.Pelin için endişeleniyorum Uğur'un ona zarar vermesi kalbini kırmasını hiç haz edemem.
İşinin iyi geçtiğini,Uğur'un ona çok iyi davrandığını söyledi.Şaşırdım doğrusu.Uğur'un Pelin'e iyi davranacağını kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi, doğrusu söylediği davranış biçimindende şüphelendim.Belki bu yeni intikam oyunun bir parçasıdır. Pelin'e şüphelerimi anlattım oda bana"Aslında başta benimde aklıma geldi ama bana böyle bir şeyin söz konusu bile olmayacağını,sadece dost olmak istediğini söyledi."
Pelin'in bu sözlerinden sonra ona güvendiğini anladım.Yani ben bir dost olarak içimdeki şüpheleri dile getirdim en azından içim rahat artık seçimi ona bırakıyorum...
Hastaneye gidip gelmekten ayaklarım şişti buna rağmen işimi çok ama çok seviyorum heleki yaşlı hastalardan dua aldığım zaman benden mutlusu yok bu dünyada...
Çok yorgun olmama rağmen gelen vakanın pansuman yapılması gerektiği söylendi.Bana adamın motosiklet kazası geçirdiğini küçük yara sıyrıklarıyla kurtulduğunu Alt bölümdeki arkadaşlardan öğrendim.
Yanına yaklaştığımda içimden nedense yüzünü incelemek geldi ve yaptığım inceleme sonuçları çok tatlı ve yakışıklı olduğuna kanaat getirdim,sanki bu yüzü daha öncede görmüşlüğüm var amaan neyse.Size diyeceğim aslında hastaları böyle incelediğim hiçbir zaman görülmemiştir ama istisnalar kaideyi bozmaz.Bikerden Bir şeycik olmaz diye kendimi avuta durayım hastam da o sırada gözlerini açtı bana şaşkın bakması nedense komiğime gitti ama ciddiyetimi bozmadım.Bir şeyler gevelediğini duydum,söylediklerinden bir şeyler anlamadım ama bana taktığı lakap hoşuma gitmişti.Peri.Hastane ortamında olduğumu bildiğim için ona ters davrandım işim bittikten sonra arkamı dönüp gittim Yüzümdeki gülümsemeyi saymazsak.
Pelin'in bakış açısı...
Şirkette yaptığım işler beni zorlasada alışmaya başlıyorum, alışamadığım tek şey Uğur'un bana olan davranışları.Uğur'un sekreteri odama gelip"Efendim Uğur bey sizi odasında bekliyor."
"Peki,geliyorum"dedim, bakalım ne diyecek? kapısını tıklayıp"Gel" sesiyle beraber içeri girdim"gel otur Pelin" önündeki koltuğa oturup ne söyleyeceğini merakla dikkat kesildim."Bu yıl Şirketimizin düzenleyeceği bir balo var.şirkette çalışan herkes katılmak zorunda ve herkesin bir partneri olacak diyorum ki sen bana eşlik eder misin?"
"Yuuh.çüş.devenin nalı.yok ebemin saçları"deyince,Odada Uğur'un kahkaha sesleri duyuldu.
"Özür dilerim biraz şaşırdım da "
"Biraz mı?"
"Yani birazdan biraz daha fazla"
"Tamam.Her neyse cevabın ne?"
"Şey ben biraz düşünmek istiyorum"
"Sen bilirsin cevabını bekliyor olacam"
"Hı hı ben artık işimin başına geçeyim" odadan hızla çıktım ve derin nefes aldım.oh be nefes almakta varmış bu dünyada ne diyorum ben? saçmalama pelo kendine gel.
İşten çıkıp eve gitmek için her zamanki yoldan geçerken telefonum çaldı.Telefona bakayım derken korna sesiyle ne olduğunu anlamadan bir el beni kendine çekti.Şuan kalbim korkudan çok kötü atıyor.Bana sımsıkı sarılan kolar biraz olsa güven sağladı" Pelin biraz dikkatli olsana neden önüne bakmadın,ya sana bir şey olsaydı şapşal kız."
"Hııı biranda oldu anlamadımki çok teşekkür ederim.Hayatımı kurtardın."
"Aslında teşekkürünü benimle balo da partnerim olarak edebilirsin."dedi.
Aslında biraz düşündükten sonra ondan kaçış olmadığını anladım ne yapayım? Sonuçta hayatımı kurtardı benim.Ve sadece partneri olacam çok mu? "Peki kabul,senin partnerin olacağım."
"İşte bu be, seni almaya geleceğim ha bu arada bana artık Uğur değilde KURTARICIM diyebilirsin."
Biraz afalasamda şaka yaptığını anladım eve kadar bana eşlik etti.Tekrar teşekkür ettikten sonra güzel evime geldim.
***
Yarın beni acaba neler bekliyor? Kurtarıcım başıma neler getirecek diye fazla düşünmeden yatağımda kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım...
Bu bölümünde sonuna geldik.Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Diğer bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI İNTİKAM
RomansaSusmak bilmeyen bir kadın ve intikamlara doymayan bir adam. Büyük aşkların kavgayla başlaması gibi onlarında büyük aşkı büyük intikamlarla başlar. .... "İntikam soğuk yenen bir yemektir," dedi Uğur, Pelin'e bakarak. Pelin gözü yaşlı bir şekilde "B...