- Ada subaşı'nın dilinden ;
Bugün 39 aylık kızım ile Türkiye'ye dönüyordum İstanbul'a uçakla . Evet eski sevgilim Kayra beni karnımdaki bebeğim ile terketmişti . Ve ben bunu kızım Melisa büyüdüğünde ona nasıl açıklayacaktım "baban seni sen benim karnımda ilken terketti" mi diyecektim .
Kızımın üzülmesini istemiyorum , kayrayı seviyorum fakat onu terketmek istiyorum. o benim kızımın doğumuna bile gelmedi o kadar çok üzülmüştüm şimdi ise İstanbul'a babamın yanına dönüyordum , annem ise beni bırakıp gitmişti başka bir adam ile evlenmişti şimdi ise İstanbul'a gelip babamın elini öpüp ve affetmesi için gidiyordum. daha fazla o kötü lanet olası Amerika'da kalamazdım . Daha sonra uçakta kızımla beraber koltuğumun yerinde kalkarken tuvalet gitmek için yerimde kalkıyordum daha sonra uçağın sallanması ile birinin kucağına düşmesini farkedemeyerek ; (türbülans)Ada ; bebeğim , allahım düşüyor muyum ! Eşhedü eşhedü !
Enes ; la ilahe illallah ! Sakin olurmusunuz lütfen !
Ada ; (kucağından kalkarak ) ne oluyor ? sende kimsin be hayvan !
Enes ; kucağıma düşen kişi siz olup , ben mi hayvan oluyorum hanımefendi ? Bu arada o sallanan şey türbülanstı .
Ada ; bende biliyorum türbülans olduğunu bu arada teşekkür ederim. Beni sakinleştirdiğiniz için . Sağolun
Enes ; isterseniz yanım boş oturabilirsiniz . Ben çocukları çok severim kızınız çok tatlı fakat size pek benzemiyor ? Hanımefendi.
Ada ; teşekkür ederim ama ben yerimde oturmak istiyorum . Evet bana pek benzemiyor benzesin isterdim .
- Ada'nın dilinden ;
Bir adamın kucağına düşmüştüm ve utanmıştım türbülans benim küçüklüğümden beri en büyük korkumdu . Bu yüzden uçağa pek binmezdim . Fakat tanımadığım adam yanına oturmamı teklif etmişti . Ama ben yerime oturmak isterken. Oradaki herkes bana kaş göz işaret yapıyordu ve tam anlamayarak hostese sordum ;
Ada ; Pardon ! Bakar mısınız ! İnsanlar neden bana kaş göz hareketi yapıyorlar tam anlayamadım da ?
Kadın hostes ; efendim özür dileriz ama oradaki insanlar sizin oturmanızı istemiyorlar bebeğiniz çok gürültü yapıyormuş şikayette bulundular . Yanınıza oturmanızı teklif eden beyfendinin yanına oturabilir misiniz rica etsem ? Daha rahat edersiniz .
Ada ; peki madem öyle gerekiyor . Tamam oturuyorum .
Kadın hostes ; teşekkür ederiz efendim iyi yolculuklar.
Ada ; ben teşekkür ederim sağolun .
- Ada'nın dilinden ;
O bana oturmamı teklif eden beyfendinin yanına gidiyordum ve yanına oturdum kızım
Melisa ile . Daha sonra beyfendi hoşgeldiniz diyerek bana dönerek sorular sormaya başladı .Enes ; merhaba ben Enes Kara ! Bu minik kaç aylık ?
Ada ; merhaba ben Ada subaşı bu minik kızım da Melisa. Kızım Melisa 39 aylık .
Memnun oldum bende Enes bey .Enes ; bende memnun oldum Ada hanım .kızınız çok şeker . Peki bu bebeğinizin babası kim ? Eşiniz nerede .
Ada (duygulanarak) ; kızımın babası ben Melisa ile hamile ilken bizi terketti Yani evlenmeden oldu bu ilişkimiz . Evli değilim . Bu yüzden babamın yanına gidiyorum babamın beni affetmesi için yoksa daha fazla kalamazdım Amerika'da . Peki siz ?
Enes; bana Enes diyebilirsiniz hanımefendi . Bende zorla evlendiriliyorum sevmediğim bir kadın ile adı Zeynep . Bu yüzden Amerika'ya oyalanmak ve üniversitemi bitirmek için gelmiştim Amerika'ya şimdide İstanbul'a dönüyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bebeğimin babası sensin !
ChickLitAilesinden , evden kaçmış sevgilisi Kayra ile kaçan ada subaşı , ve sevgilisi Kayra korkmaz ile amerikaya onunla gitmektedir . Ailesini akrabasını geride bırakan Ada , hamile kalmaktadır ve bebeğin babası Kayra ise bu bebeği istememektedir ve adan...