41. Bölüm | Sağ Kol

5.7K 379 192
                                    

(Hoş geldiniz beyefendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hoş geldiniz beyefendi... yeni kişiler geliyor... ayrıca multimedia'da bölümün şarkısının çevirisini de yapıp onu koydum, minik sürpriz 😊 yanlışlarım olabilir kusuruma bakmayın.)

***

1 hafta sonra | 10 Mayıs 1864

Rick, atı durdurup eyerinden indi ve ağaca bağladı. Sis düşmüş kara gözleriyle karşısındaki işlek köye göz attı. Sonunda Tioan topraklarına varmıştı. Amanda'yı bulmasına az kalmış olmalıydı, bunu hissedebiliyordu. Yüzüne sakin bir ifade takınıp köye doğru ilerledi. İşte, ine gelmişti. Ayrıca geldiği bu köye rasgele de gelmemişti.

Burası Amanda'nın değerli arkadaşı Anastasia'nın sevgilisinin yaşadığı köydü. En azından çoğu zaman burayı ziyarete gelirdi, çünkü Raynold'ın ailesi burada yaşıyordu. Rick'in bu köye gelmesinin sebebi de oydu zaten, Raynold. Yine bir süredir ailesiyle beraber yaşadığını öğrenmişti.

Pelerininin kapüşonunu hava bu denli sıcak olsa da başkaları tarafından tanınma ihtimaline karşı kafasına taktı ve başını hafifçe eğip etrafı göz ucuyla izledi. Patikada ilerlerken Rick'in koyu gözlerine tek katlı, sade bir ev ilişince sırıttı ve oraya doğru adımlarını hızlandırdı. Raynold'ın şu anda evde olmasını umut ediyordu. Yoksa kim varsa öldürecek ve ne varsa yok edecekti, Rick'in artık takati kalmamıştı. Zaten içten içe acımasız olan tarafı böyle davranmasına oldukça katkıda bulunuyordu.

Eski, ahşap kapının önüne geldiğinde kapıya birkaç kez vurup açılmasını bekledi. Tam bir kere daha vuracağı sırada yaşlıca bir kadın kapıyı aralayıp Rick'e anlam veremeyen yorgun gözlerle baktı. Bu Raynold'ın annesi olmalıydı, benziyorlardı. Kadın, "Kimsiniz?" diye sorduğunda Rick sahtece gülümsedi, tabi bunu öylesine bir ustalıkla yapıyordu ki kadının da yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.

"Ben Rick, Raynold'ın yakın bir arkadaşıyım. Haftalardır görüşemiyoruz, ondan haber alamıyorum da. Acaba şu anda evde mi?" dedi adam şüpheyle gözlerini kısarken. Dıştan uysal bir kedi gibi dursa da içten avını izleyen bir aslandı. Kadın gülümseyip başını olumlu anlamda salladı.

"Raynold, oğlum! Bir arkadaşın geldi!" diye arkasına doğru seslendiğinde Rick dişlerini birbirine bastırıp evin zeminini izledi. Zaman geçtikçe kapıya doğru büyüyen gölgeyi takip etti ve adım seslerini sükunetle dinledi. Kapı biri tarafından biraz daha aralandığında Rick başını kaldırıp gelen kişiye, Raynold'a baktı. Raynold gülümsüyordu ancak adamla göz göze geldiği an gülümseyişi hızla soldu.

"Raynold. Dostum, ben de seni arıyordum. Seni görmek büyük bir şeref." deyip sırıttı Rick. Karşısındaki adam girdiği şokla beraber yüzü de solarken Rick bundan iyice zevk almıştı.

SOYLU BÜYÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin