On Altıncı Bölüm

239 20 3
                                    


X" ne sırrıymış o "

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Hamit Ağa sinirle odanın kapısını kapatıp girerken bir eşine birde Gülbahar 'a bakıyordu ...

Hamit Ağa " ne sırrı o Gülbahar "

Gülbahar " sen daha iyi bilirsin enişte o sır neymiş "

Hamit Ağa " git söyle hadi o sırrı herkese ama şunu da unutma ki üç evladını da boğarak öldüren bir kadına kimse inanmaz "

Gülbahar 'ın sevinçten gülen yüzü kıpkırmızı olmuş bu seferde ablasıyla eniştesine kızgın bir ifadeyle bakmaya başlamıştı ...

Gülbahar " benden öğrenmese bile başka birinden öğrenecek sırrınızı "

Hamit Ağa " ÖĞRENMEYECEK ...BEN HAYATTA OLDUĞUM MÜDDETÇE ÖĞRENMEYECEK NE EYLEM NE YAVUZ NE DE ATEŞ BİZ HEPİMİZ BİR AİLEYİZ VE BU AİLEYİ BOZANI MAHVEDERİM TIPKI SENELER ÖNCE BÖYLE BİR DAVRANIŞTA BULUNUP SÖYLEMEYE ÇALIŞTIĞIN GİBİ OLURSUN GÜLBAHAR... PARAMPARÇA EDERİM SENİ "

Gülümser hanım ve Hamit Ağa odadan çıkıp konuklarının yanlarına inerken Gülbahar içindeki öfkesiyle odada yapa yalnız kalmıştı Ablasının elinden herşeyini almak istiyordu kocasını ...çocuklarını ...gelinlerini hatta konağı bile almak istiyordu  ablasının yanında kimsenin olmasını istemiyordu...içi kin ve nefretle dolu bir insan neler yapamazdı ki ...

Gülümser" sevinç hanım fethi  oğlumuza  var mı hayırlı bir kısmet "

Sevinç " birileri elbetteki aklımda var lakin test etmek gerek sonuçta siz bizden kızlarımızı aldınız bende sizden bir kızınızı almayayım  mı "

Hamit Ağa " vakti geldiğinde bu iki genci de düşünürüz elbet sevinç hanım "

Yusuf ağa " biz kalkalım artık iyi günler hamit ağa "

Korkmaz Ailesi gitmiş konuşmalara şahit olan Eylem ise içindeki öfkeyi kusmak için salona inmişti

Eylem " YİNE AYNISINI YAPIYORSUN BABA BENİ YENİDEN O YOLLARA SOKMAK İSTİYORSUN AMA BEN O BABASININ PEŞİNDE DOLAŞAN KIZLARDAN DEĞİLİM "

Gülümser " kızım sakin ol bak birşey olucak sana baban sadece senin iyiliğini istiyor birtanem

Eylem "NE İYİLİĞİ ANNE NE İYİLİĞİ BABAM TEKRARDAN BENİ O YOLLARA SOKMAK İSTİYOR ANLAMIYORSUNUZ BENİ "

Bahar " Eylem bence biraz sakin olmalısın ki kimsenin seni zorladığı yok kimse sana istemediğin  birşeyi yaptıramaz "

Eylem " ATEŞ ABİM ZORLA EVLENMEDİ Mİ HA!!! ZORLA OTURMADI MI O NİKAH MASASINA "

Gülümser " KES SESİNİ ARTIK O SENİN BABAN "

Hiç yapmayacağı ve yapamayacağı şeyi yapmış ilk defa kızına elini kaldırıp tokat atmıştı Eylem sendeleyip yere düşerken acı içinde yanağını tutuyordu ama öyle nefret dolu bakışlarla bakmıştı ki Eylem Annesine Gülümser hanım zamanı geri alabilmeyi istemişti Hamit Ağa ve Gülbahar hanım dışında ev halkı kızmıştı Gülümser hanım 'ın bu hareketine
Eylem ise merdivenlerden koşarak odasına çıkmıştı

Ev sırlarla doluydu belkide Mardinde neler olmazdı zaten ya birbirini seven iki insan kaçar kaçtıklarında kan davası başlar ya on yaşındaki  kızı kendisinden büyük biriyle evlendirirler ya da her iş gibi bütün olaylar parayla çözülür

Gülbahar " bu konakta kalmakta hata etmemişim çünkü senden  böyle birşeyi asla beklemezdim sevgili Ablacım "

Gülbahar hanım sinsi sinsi planlar yaparak odasına çıkarken kafasındaki isteklerinin gerçekleşmesine az bir süre kaldığının farkındaydı Çünkü Ablası Gülümser ne yaparsa yapsın kardeşinin gözünde haksız , paragöz , kurnaz , zengin koca avcısı birisiydi

Eylem odasının kapısını kilitlemiş ağlarken herşeyi yıkıp dökmek istiyordu .başını yastıktan kaldırdığında kapısının arkasından gelen zarfa kadar acaba o zarfta ne vardı ve kim bırakmıştı ...

Herkese iyi Bayramlar ☺☺☺☺☺

Arkadaşlar internet bulursam bölüm atmaya çalışacağım

Tutkulu  Bir AŞK Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin