O femeie pe nume Jade

15 7 0
                                    

Jade. Un nume la auzul caruia ma umpleam de speranta. O persoana care ma tine in brate si ma umplea de sperante la care nici nu am visat. M-a ridicat ib picioare ca apou sa-mi dea drumul brutal. Ea a avut grija de mine ca de propria ei fiica si care mi-a transformat lacrimile in zambete. Era o vreme cand ii spuneam "mama". Atunci cand a zis ca nu ma va parasii niciodata si ca eu si fratele meu am luminat cerul noptii. Nu am visat sa ma gandesc la ea ca la o bogatasa nesuferita candva. Poate nici acum nu vreau. O voce din capul meu sopteste ca ea ar fii vrut sa ma pastreze daca nu era el...dar daca tinea la mine atat de mult la mine cat imi spunea nu ar fii renuntat la mine. Numele lui este lipsit de importanta in povestea mea. Viecare lacrima de furie a fost varsata pebtru el, iar fiecare lacrima de tristete pentru Jade. Atunci cand au decis ca nu ma mai pot tine...ca nu ne mai vor, ea a soptit in urechea mea cu glasul sau de inger:"Ne vom revedea in curand, draguta" am reusit sa vad in ea aceeasi persoana care m-a adoptat.

In primul an la orfelinat am visat in fiecare noapte ca Jade se va intoarce dupa mine, imi si imaginam cum ma lua in brate si cum imi soptea "Vezi ca m-am tinut de promisiune?". Iar, cand aveam 12 ani m-am trezit din iluzia cu care am traitatat de mult timp. Nu se va intoarce dupa mine. Acea revelatie m-a izbit cu forta unui uragan. Am inceput sa urlu si sa plang isteric, aproape inecandu-ma in propriile suspine. Jade a murit pentru mine in aceea zii. De atunci, in lucul ei a aparut "o bogatasa nesuferita". Iar ea si sotul ei au devenit "niste bogatasi nesuferiti care se cred buricul pamantului".

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 21, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DisparutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum