Güneşin içeri gelen ışıklarıyla Merve gözlerini kırpıştırarak uyandı. Yanında uyuyan adamı görünce yüzündeki gülümseme belirdi. Elini Serhan yüzüne yaklaştırıp yanağını okşamaya başladı. Serhan da bir iki kıpırdayarak uyandı. Karşısındaki güneşin ışığıyla daha da belirginleşen yemyeşil gözlü Merve'ye, kadınına baktı. Çok doğal çok güzeldi böyle. Dayanamayıp gülümsedi gözlerini kırpıştırarak Serhan. Merve Serhana iyice yaklaşıp dudağından öptü. Ve dedi.
-Günaydın sevgilim.
-Günaydın.Geri çekilicekken Serhan izin vermeden kendine bastırdı ve dudaklarına yeniden yapıştı Mervenin. Dudaklarını hiç ayırmadan hemen altına aldı Merveyi. Üstünde onu öpmeye başladı. Mervede her öpüşüne karşılık vermeğe çalışıyordu Serhanın. Yaklaşık bir dakika öpüşdükten sonra Serhan dudaklarını ayırıp Mervenin yanağına, dudaklarına ve çenesine minik minik öpücükler bırakmaya başladı. Merve üstünde olan Serhanın kaslı kollarından tutmuş ve altında hoşnut oluyordu her öpüşünden. Gülümesemeleri yavaş yavaş küçük kahkahalara dönüşüyordu. Serhan da hiç dayanmadan öpüyor ve yavaş yavaş boynuna iniyordu. Boynunu koklayıp öpmeye başladı. Merve hem gülüyor hemde biraz huylanıyordu. Elini Serhanın göğüslerini getirerek hafifçe itledi.
-Ya Serhan biri gelicek şimdi kalkalım hadi.
-Bizim odamız hayatım kim gelicek sabah sabah.
-Hadi ama. Serhan?.
-Hııı?
-Dün gece seni bekledim neden geç kaldın?
-Hayatım şirketteydim, işler vardı o yüzden biraz fazla mesai yaptım. Saat gece çok geçti geldiyimde öylece uyudum.
-Hı tamam. Kalkalım hadi.
-Ama..
-Ne aması aşkım Mila uyanmıştır çoktan, hem sabah sabah bu ne enerji.
-Valla ben hep enerjiliyim senin yanında, gösterebilirim.?
-Serhannn hadi ama sevgilim geç kalıcaksın.
-Peki peki ama akşam benimsin, tamammı?
-Bilmiyorum bakarız.(nazlı sesle söyler Merve)
-Hı bakarız diyorsun, olur bakarız.
Der ve Serhan Mervenin omuzundan öper.
-Duş alıcam ben sonra inerim, bide gömleğimi falan ayırır mısın?
-Ben hallederim sen gir.Serhan havlusunu alıp duşa girer. Merve de yataktan kalkıp geceliğini sıyırır üzerinden. Kendine giymek için kiyafet seçer ve giyinmeye başlar. Makyajını da yapıp Serhan için giyicek bakar.
Serhan duştan çıkmış havlusunu beline dolamış şekilde arkadan gelerek sessizce Merveye yaklaşır. Belinden tutup omuzlarından öpmeye başlar Mervenin.
-Ha aşkım bunlar uygunmu? Renk falan uyarmı?
-Evet Merve iyi bunlar.
-Hadi o zaman sen giyi ben iniyorum.
-İnmene ne gerek varki şimdi.?
-Serhan hadiii.
Söyler Merve gözlerini belerterek.
Serhanda yanağından öper Mervenin.
Merve iner ve Serhanda üzerini giyinmeye başlar. Merve mutfağa geçtiyinde Raşel ve Mila oradaydı. Mila masada oturmuş Raşel de kahvaltı hazırlıyordu. Serhanda geldikten sonra hep beraber kahvaltılarını yaparlar. Kahvaltı bittikten sonra Serhan Milayı okula bırakır ve şirkete gider sonra.
Merve de evden çıkar ve siteyle ilgili işlerle ilgilenir. Serhana her zaman saçma gelen site sorunları ile ilgilenir. Kontrölü her zaman elinde tutmak amaçlı.-
*Flashback*
Merve ve Serhan henüz evlenmemiştir. Serhan Merve'ye evlenme teklifi etmiş ancak henüz acale etmek istemiyordu Merve. Serhan bi gün Merveyi arar ve ona sürprizi olduğunu söyler. Beraber buluşurlar ve Sarmaşığa götürür Serhan Merve'yi. Sitenin en büyük en güzel evini Serhan Merve için almıştı. Merve duysa aşırı sevineceğini tahmin edebiliyordu ve bu yüzden sürpiz yaptı. Beraber eve girirler. İçeriyi gezerler. Ve Serhan bombayı patlatır.
-Beğendin mi bu evi?
-Ya deli misin bayıldım ben buraya. Eminim sitedeki en muhteşem ev burası. Da senin sürprizinle ne alaka?
-Beğenmene çok sevindim Merve, senin için, bizin için aldım bu evi.
-Neeee Serhan ciddi misin sennn? Bu ev bizim mi şimdi.?
-Evet aşkım bizim.Merve sevinç ve şokla Serhanın boynuna atlar. Sarılır sımsıkı.
-İnanmıyorum ya aşkım. Çok ama çok teşekkür ederim.
-Önemli değil, senin için hepsi. En güzellerine layıksın sen.
-Ya Serhan.-
Aradan 2 hafta geçer. Evi dekore etmek için ve boyalatmak için tamiratçılar tutulmuştu bile. Merve her şeyle yakından ilgileniyor evi mükemmel zevkiyle dekore ediyordu.
-Park yere damlatmıyoruz değil mi?! Duvarlar ıslak dikkat edin lütfen. Onda kırılıcaklar var.
Merve duvarı boyayan kişiye talimatlar vererek dışarıya bakan Serhana doğru geliyordu.
-Aşkım çok güzel oluyor evimiz.
-Güle güle otur hayatım.
-Ya sana inanmıyorum gidip sitenin en güzel evini bize mi aldın sen?
Ama bak söz veriyorum bu evin hakkını vericem en güzel partiler bu evde olucak.
-Hadi bakalım.
Öperler birbirlerini.
İkiside çok mutludur. Ama Serhanın tek problemi vardı. Merveyle birlikte olduktan sonra hiçbir kadınla tek gecelik ilişki yaşamamıştı. Nerdeyse uzun zamandır cinsel ilişkide olmuyordu. Hepsi Merve içindi yani ona ihanet etmiş olurdu öyle yapsa. Ancak Merveyi çok istemesine rağmen bir kez bile birlikte olmamıştılar. Serhan Merveyi deli gibi arzuluyor ve istiyordu. Ama Merve evlenmeden öyle bir ilişki yaşamak istemiyordu. Serhan bir iki kez Merveye yaklaşmış ama Merve her seferinde redd etmiş ve evlenmeden böyle birşeg yaşamak istemediğini söylemişti. Serhan da üstüne gitmek istemiyordu. Evlenmelerine de az kalmıştı ev hazır olur olmaz evlenicektiler.3 gün sonra Serhan Merveyi dağ evlerine götürdü. Beraber yemek yeyip başbaşa eğlenicekleri için. Oraya varırlar. İkiside arabadan iner ve kapıya yaklaşır
-Çok sık gelmiyoruz buraya, yani ben severim burayı ama başka kimse gelmez. Arada temizlikçi falan gönderirler öyle.
-Hı yani sen seversin bu evi.
-Evet ya şehirden uzak güzel yer bence.İçeri geçerler.
-Güzelmiş içide. Ama biraz serin burası.
-Ha evet dağ yeri tabi, dışarıda odun olucaktı ben hemen şömineyi yakarım. Dolapta herşey var hepsini ayarladım.
-Tamam sevgilim ben hallederim bişeyler içelim önce sonra yemek hazırlarım.
-Hazırlarız beraber, senin yorulmanı istemiyorum.
-Aşkım benim.
Şömine yakılır ve sıcacık kahveleri içilir. Beraber yemek yapmaya başlarlar. Akşama doğru gelmişti hava kararalı epey olmuştu. Yemekler falan hepsi hazır sayılırdı. Merve sofrayı kurmaya başlar. Yemeklerin hepsini dizer. Şarap şişesini ve iki tane kadehi masaya bıraktıktan sonra odada loş ortan yaratıp mumları yakar masada Merve. Serhan da gelir ve Mervenin yanağını öper.-Her şey muhteşem ellerine sağlık. Ama senin kadar değil.
-Sen de yardım ettin ama. Hadi oturalım.Merveyle Serhan romantik yemek eşliğinde sohbet ederek gülüyordu. Yemekleri bitirirler. Merve şarabından sadece bir iki yudum almıştı, Serhanda öyle. Masanın hemen önünde deri kanape vardı. Merve ortalığı toplamak için ayağa kalkar. Serhan da kalkar ve Merve elini tutar.
-Bırak boşver.
-Noluyor aşkım?
-Merve ben, ben seni çok seviyorum...
-Be...Mervenin konuşmasına izin vermeden Serhan Mervenin dudaklarına yapışır... Ve...
Okuyan her kesten bol yorum ve vote atmasını rica ediyorum;)🔥