.2. 'Kral'ın hükmü'nün altına girmek'

1.3K 168 122
                                    


Gorguyeo Krallığı'nın halkı bütün gücü ve asaleti ile kapıdan içeri girecek krallarını bekliyorlardı. Kralları'nın getirdiklerini merak ediyorlardı, onun gücü kendilerinin gücü demekti. Kapılar açılırken halkın ağzından sevinç dolu nidalar çıkıyordu. Yoongi kucağında olan Lotis ile halkı selamlarken esirler ise başları eğik bir şekilde yürüyorlardı. Jennie ve arkadaşları hariç, hepsi sert bakışları ile etrafa bakıyorlardı. Canlarının yandıkları bile bile halkın bu sevincini anlıyamıyorlardı. Lotis ise bu kalabalığa gülmüştü, o neden sevindiklerini anlıyamamıştı ama buranın şölen ortamı gibi olması ona kendi memleketini hatırlatmıştı. Yoongi onun gülüşünü duyup ona doğru eğildi ve onun duyabileceği bir şekilde konuştu.

"Niye güldün Lotis?"

Lotis ona doğru bakarken yüzünde ki gülümseme ile konuştu.

"Bana kendi memleketimi hatırlattı, bizde de her gün böyle şölen ortamı olurdu"

Yoongi gülerken boşta olan elini onun başını okşarken konuştu.

"Biliyormusun benim senin yaşında bir kızım var"

Lotis kaşlarını yukarı kaldırırken Yoongi elini onun başından çekip yine halkı selamlarken Lotis konuştu.

"Gerçekten mi?"

Yoongi gülümserken konuştu.

"Evet, belki onunla arkadaş olabilirsiniz...onun ismi de Yoonji"

Lotis onu başı ile onaylarken aklına gelen düşünce ile omuzları düşerken mırıldandı.

"Ama biz esiriz bir soylu ile görüşemeyiz"

Yoongi aklına gelen düşünce ile gülümserken Lotis'in kulağına doğru eğildi.

"Seninle bir anlaşma yapalım Lotis, eğer bizimle geleni benim Krallığım altına girmelerini sağlarsan onunla arkadaş olabilirsin"

Lotis'in yine omuzları düşerken dudaklarını büzerek konuştu.

"Ama ablamlar bunu kabul etmezki"

Yoongi kaşlarını çatarken gözlerini kırpıştırdı.

"Ablanlar?"

Lotis'in yüzü bir anda parlarken heycanla konuştu.

"Taehyung oppa, Chanyeol oppa, Jongin oppa, Lisa unnie, Chayeong unnie, Rośe unnie, Soyeon unnie ve bir de Kyungsoo oppa onlar bizim ülke'nin gizli koruyucularıydı asla bir kral'a bağlı çalışmaz ama ülke'yi ne pahasına olsa korur"

Yoongi'nin kaşları kalkarken arkaya kısa bir bakış attı. Sadece esirlerden bir kaç kişi başını eğmeyip etrafa sinirlice bakıyorlardı, Lotis'in saydığı kişilerin onlar olduğuna emindi. Aralarında onun ablası da vardı, onun bakışları daha sertti tam bir silahşör olduğu her halinden belli oluyordu.

"Onları nasıl ikna edebiliriz sence?"

Lotis dudaklarını büzerken omuzlarını silkti.

"Belki diğerlerini ikna edebilirsin ama ablamı asla ona karşı beni sunman gerekiyor"

Yoongi yine kaşlarını çatarken konuştu.

"Peki sen niye bu kadar gönüllüsün?"

Lotis ona bir hüzünle döndü.

"Ablamın davranışlarından ve söylediklerinden dolayı kellesi'nin alınıcağına eminim o yüzden ben olduğum sürece karşı koyamaz"

Kıng And Musteeker'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin