Jennie arkadaşlarının olduğu odaya muhafızlar ile getirildiğinde durumu kötüydü. Hayatlarının zindana dönüceğini çok iyi biliyordu, hayatı boyunca kimsenin emrinin altında çalışmamıştı. Onun karekterinde birine bağlı çalışmak yoktu, o halkın güvenliğini sorumluluk alarak yapamazdı. Kapıdan içeri girdiğinde arkadaşlarının keyifle yemek yediğini gördüğünde sinirlendi. Nasıl bu kadar rahat olabilirler diye düşündü, yaşadıkları krallık yıkılmıştı ve onlar burda rahatça yemek yiyorlardı. Onların yanına doğru ilerlerken Jongin'in ağzına atıcağı tavuk butunun elinin tersi ile itti. Tavuk Chanyeol'un tabağına düşünürken o gülerek butu eline aldı."Siz ne halt yaptığınızı sanıyorsunuz!"
Jongin hayal kırıklığı ile ona bakarken sessizce konuştu.
"Karnımızı doyuruyorduk"
Jennie elini masaya vururken bağırdı.
"NASIL RAHATÇA YEMEK YİYEBİLİYORSUNUZ?!"
Soyeon yerinden kalkarken boş bakışları ile ona baktı.
"O çeneni kes ve oturup yemek ye!"
Jennie tek kaşını kaldırarak arkadaşına bakarken Chayeoung yemek yerken konuştu.
"Yemek yiyip güç alman gerekiyor Jennie bir intikam planımız var"
Jennie boş olan sandalyeye rahatsızca otururken önündeki tabağa baktı. Hiç bir şey yemek istemiyordu, yemek yemesi lazımdı ama içinden gelmiyordu. Çubukları parmaklarını arasına alırken tabağın üstünde gezdirmek ile yetinirken homurdanarak konuştu.
"Şu meşhur planda ne?"
Taehyung pirinç kekini yemeden önce konuştu.
"Çok basit kralı öldür-"
Onun sözü Kyungsoo'nun onun ensesine vurması ile kesildi.
"İstersen ferman okutturalım Taehyung! Ne diye bağırarak konuşuyorsun?!"
Lisa ona söylenirken Jennie tek kaşını kaldırırken alayla konuştu.
"Bunu nasıl yapmayı planlıyorsunuz zekiler?"
Jongin onu cevapladı.
"Suikast yapıcaz ama biraz zamanı var, onların güvenini kazanacağız birimiz kral ile oldukça yakın olucak ve zamanı geldiğinde onun işini bitireceğiz"
Jennie kaşlarını çatarken konuştu.
"Nasıl bir yakınlık?"
Jongin sırıtmaya başlarken ona cevap verdi.
"Bir cariye yakınlığı"
"Oh, senin cariye olabileceğini hiç düşünmemiştim Jongin"
Jongin boş bakışlar ile ona bakarken homurdanarak yemeğine geri döndü.
Lisa ciddiliği yeniden kurmak amacıyla konuştu.
"Kralın yanında biz kızlar olarak dolaşıcağız bir kaç gün, eğer birimize ilgi gösteriyorsa o kişi onun cariyesi olucak"
Jennie başını iki yana sallarken konuştu.
"Bu hayatımda duyduğum en kötü plan, o adamın koynuna girmeyi düşünüyorsanız kafayı yemişsiniz demektir"
Rośe kıkırdarken hızlıca onu cevapladı.
"Eğer bu olanlar olmasaydı seve seve yatağına girerdim"
Diğer kızlarda onu alayla onaylarken Jennie bunu düşündü. Yakışıklı bir adam olduğunu inkar edemezdi ama cáni bir adam olduğunuda inkar edemezdi. Diğerleri aralarında bu konu hakkında gülüşürken Taehyung merakla konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıng And Musteeker'1
Fiksi Penggemar"İhanet senin elinden hiç bu kadar güzel olmamıştı Silahşör'ün kızı" Jennie kelimeler altında ezilirken dolan gözlerini saklamaya çalıştı. Önüne gelen saçlar ona yardımcı oluyordu ama karşısında ki adam onu görebiliyordu. Adamın üstüne bir ağarlık ç...