k-sj: Bencil davranmamam gerektiğini biliyordum.
Hiçbir zaman hayat yüzüme gülmemişti zaten.
Üzgünüm TaeHyung.
Babam denecek o herif sana ne yaptı bilmiyorum.
Yaşıyor musun?
Öldün mü onu bile bilmiyorum.
İnan ki..
Özür dileyecek yüzüm yok.
Umarım ölmemiş ve başka bir yerde,
Yaşamına devam ediyorsundur.
Seni seviyorum.
Kim SeokJin sevdiği adama iki yıl boyunca her gün mesaj attı. Bedeni çoktan vazgeçmişti ama kalbi izin vermiyordu pes etmesine. Kim SeokJin artık özgürdü ama sevdiğinden mahrum bırakılmıştı. Babası denecek adam TaeHyung'a her ne yaptıysa, bir kaç gün sonra yukardakiler tarafından cezalandırılmış ve ölmüştü. Üzülmek isterdi ama babasına karşı tek bir sevgi kırıntısı yoktu SeokJin'in içinde..
Günlerden Çarşamba idi. Kim SeokJin sahildeki kumlara attığı gibi kendisini, huzur bulmak istercesine bakınıyordu çarşaf gibi olan denize. Aklına geldi birdenbire gencin. Mesaj atmamıştı bugün. Telefonunu eline aldı ve tam açacakken mesaj sesiyle birlikte ekran aydınlandı. SeokJin şaşkındı, telefonu önce kuma attı sonrasında ise titreyen ellerinin arasına aldı.
k-th: Kimsiniz bilmiyorum ama
Sanırım önceden tanışıyorduk?
k-sj: Taehyung sen..
Yaşıyor musun?
Taehyungsun değil mi?!
k-th: Evet?
İki yıl önce hafızamı kaybettim.
Neyim oluyordunuz acaba?
k-sj: Ben senin erkek arkadaşınım.
Kim SeokJin.
Hatırlamıyor musun?
k-th: Erkek arkadaşım..
Ben yani şey miyim?!
k-sj: Acaba.. Buluşabilir miyiz?
k-th: Çok isterim!
Cuma günü buluşma günüydü iki gencinde. Hayatının anlamını yitirmiş SeokJin heyecanlı, eski benliğine kavuşabileceğini düşünen Taehyung ise mutluydu.
Taehyung'un şimdi hatırlamasa da iki yıl önce her gün SeokJin'i gözetlediği parka geldiklerinde ister istemez gözleri doldu. Şimdi hiç hatırlamadığı yer, neden gözyaşlarını delicesine akıtmasına neden oluyordu?
SeokJin parka girerken sevdiği adamı görünce yüreğini tuttu sağ eli ile. Ya istediği gibi gitmezse her şey? Ya sevdiği adam uzak durmak isterse kendisinden?Taehyung kendisine doğru yürüyen birini hissettiğinde eğik başını kaldırdı ve dolmuş gözlerini, SeokJin'in gözlerine sabitledi. Kalbi acıdı gördüğü kişiyle birlikte Taehyung'un. Bugüne dek bilip bilmeden aradığı şey kaybetmiş olduğu bir nesne değildi, şuan da karşısında olan insandı.
SeokJin karşısında durdu Taehyung'un. İki yılın ardından yeniden görmüştü sevdiği adamı. Saçlarını okşamak ve doyasıya öpmek istiyordu karşısındaki bedeni. Lakin kendisine dolu gözlerle bakan beden, onu ister miydi ki?
Birdenbire kendine dolanan kollar ile duraksadı SeokJin. Kolları havada kalmış ve omzuna başını koyarak ağlayan Taehyung'u farkederek havadaki kolları ile sevdiği adamın saçlarını okşamış ve sırtını patpatlamıştı.
"Çok özledim seni biliyor musun?" dedi omuz girintisine başını dayamış sevdiği adama SeokJin. Taehyung ise ağlamayı kesti ve gülümsedi. "Bende çok aradım seni, biliyor musun sevgilim?
Kötü son yapacaktım dayanamadım. Evet, bir kitabın daha sonuna geldik. Nasıldı?
Bu arada bugünde ya da yarın bir JiKook fici çıkaracağım. Okursunuz değil mi? Tabii eğer JiKook shipleyeniniz varsa.
Herneyse, kendinize iyi bakın. Sizi çok seviyorum🌹💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Gölgen ♤taejin
Cerita Pendekk-th: madem beni farketmiyorsun, farkedeceğin biri haline geleceğim. senin gölgen olacağım Kim Seok Jin.