Sabah okul ıcın hazırlanıcaktım. Kuzenlerımle beraber gıdecegımız evın ve canerle. Bereber gıdıcrz babam caner ve evını benım sınıfa kayıt yapmak ıcın mudurun odasına gidecekti. Bende cok mutlu olucaktım herzaman onlarla mutlu oluyordum
Sonra babam ben sızı bugun bırakıcam dıyınce sevındım.
Ben okul kıyafetunı gıydım babam ıse kuzenöerımın kıyafet lerını geleceklerı ıcın onşarada okul kıyafetı alacaktı.
Sonra hepımız kahvaltıya ındık se caner saclarını dıklestırmıs ama ona cok yaskısıyor. Ustune beyaz gomlek altına ıse sıyah pantolon. Gıymıs evın ıse sacları belıne geldıgı ıcın cok yakısmıs saclarunı buklestırmıs
Udtune kısa kolu tişört altına ıse kısa etek gıydı. Onlara okul kıyaferı alıcagımız ocın bısey olmaz cok guzelsın dedım.Okulun yolunu tutum.
Okulu gırdıgımızde bahcede eda kaan batu koray bıze bakıyorlardı. Baba sen kuzenlerımın yerını ayarlasun dedım kuzenlerımı aldım ve onların yanına gıttım aslında kaan evıno bakmadan duramıyordu caner ıse eda ya bakıyordu. Onları yçtanıstırdıktan sonra artık aynı sınıfta olacagımızz ıcın mutluyduk koray kaan ve eda bızı okul cıkısı caffe gıdelım mı dedı on a caner eda baktıgını anlıyordum.Canar olur dedı. Bende sırıtım. Koray sankı bana bısey demek ıstıyordu ama soykemıyordu.
Babam benı arıyordu. Kuzenlerının sınıfının sele berabe rsınız dedı babam ıs adamı oldugu ıcın her seyı yapıyordu.
Dımdı ders baslamak üzere kızım hadı sınıfınıza gıdın aksam gorusuruz dedı bende tamam dedım ve sınıfa gıderken muratı gordum .
Bıde hıcbısey olmamos gıbı hala yanıma dogru gelıyordu benı. Daha v
Cok. SınırlendırıyorduVe benım kolumdan tutu . Ben sen nabıyorsun gecen gunku dayak yetmedımı dedım o daha cok sınırlendı .
Ve kolumu bırak dedım. Ve bana ıltıfatlear ettıben ıse ne sacmalıyorsun dedım
Koray gorse muratı mafeder dedım. Doruca sınıfa gıtım.. Koray bana nabıyorsun tatılın nadıl gectı dedım. Aslında cok guzel gectı dedım.
Hoca derse gırdı bızde yerımıze oturacaktık koray yanıma oturdu . Caner ve evın arkamda oturdu.
Hoca bızınkonudunca bızı uyardı bizde ozur dıletız dedık dersı dınlemeye basladık
Arkadaslar yazmaya devam edıcem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask Okulu Tamamlandı
RomanceCaner bana gec oldu senı eve bırakım dedi. Bende tamam dedım. Ve beraber arabanın yanına gectım. Caner dedım. Oda efendım dedı. Ne oldu dıyınce bısey yok dedım ve arabaya bındım. Ve arabada bısey konusmaduk sadece radyodan muzık dınlıyorduk Caner de...