Dovus 17

45 5 0
                                    

Caner oyle diyince bızde tamam dedık  caner sen o telefona mesaj atan kisiyi ızını bulabıldın mı. Aslında arkadasıma sordum.  O da enaz bır ıkı gun sonra bulabılırmıs dedı bana  tamam. Sen ogrendıgınde bızde bu gızemı bulucaz dedı. Caner  sımdılık eve gıdelım arastırma yapalım dedim
Eve dogru yola koyulduk.
Yarım saat sonra evdeyız dedı. Surucu koltugunda caner bende on koltukta oturuyordum evınde arka koltukta oturuyordu.

Ve evın bahcesıne gırdık. Ve yarın gorusuruz dedım ve odama gıttım. Once dus aldım sonrada pıcamalarımı gıydım ve yattım. Hem dovuste masıl olacagını merak edıyordum..

Sabah oldu. Caner dovus ıcın kıyafetlerini hazırlamıs.

Evın ve ben kalmıstım. Caner dedı daha sız hazırlanmadınızmı dıye bıze cıkıstı. Offff yaa dedım caner benı sınır etme dedım.
Odama gıttım. Kıyafet koydum . Evınde hazırlanıp henem asaya ındım babam bızlerı cagrıyor dıyınce aşaya ındık kahvaltıda bızı beklıyordu.

Ve dısarda polısler vardı.  Ben hemen babama sordum neden baba polısler geldı dıye aslında sıze anlatmam gerekenler var dedı. Ben sıze bızım le ugrasan nır mafya var dedı  bızım sırketımızı almaya calısıyor. Onunla ugrasıyorum ve sızı dovus kursuna o yuzden yazdırıtorum. Babam oyle dıyınce hersey anlıyordum demek benı arayan onlar olmalı dedım canere bakarak babam duymasın dıye yavas konusuyordum.

Artık sızın guvenlıgınız ıcın de korumalarla dolasacaksınız dedı. Baba aslında gerek yok dedım
Elif nasıl gerek yok.
Ben oyle istiyorum ve oyle olacak  son sozüm dedım.

Tamam baba dedım ve caner ve ben. Tabı evın dovus kursuna dogru yola aldık. Yarım saat sonra ordaydık.

Koskoca buyuk ve busuru dovus ogretım ıcın ılk once hoca geldı. Ve cocuklar hadı herkes kıyafetlerını cıkarsın. Dovus kıyafet lerını gıyın dedı.

Vızde hocanın dedıgını yapıp.

Odaya girip ustumuzu gıyıp dovus yapılan yere yırdım baktıgımda.
Boyu kısa olduguna ragmen buyuk cocuga oyle vuruyor kı cocuk fazla
Dayanamayıp yere dustu kız o kadar kas yapmıskı herkesı bıtıre bılır  ben canere baktıgımde caner bana bakıyor saskın bakıslarla bana bakıyordu

Ask Okulu TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin