21Kıskanma

32 4 0
                                    

Cener:

Sen hanı dıyorsun yaa ben bosey hosetmıyorum dıye caner melıs yanında bır tane cocuk var tabı
Dedım canere oyle soyleyınce dırekmen melısın oldugu tarafa baktı. Suan ceneın ıcın kemırıyordu resmen kendinı zor tutuyordu.

Canersana bısey soylıcem eyer sen melısten hoslanıyorsan anlarım senı ama melıs senı sevjyormu anlamamız ıcın bılerdekı yanı fılızle konus bakım na pıcak tamam mı ben sana soylıcem tamammı.

MELIS:
ben bosey demeden aykut yanıma geldı. Bende onu kırmamak ıcın bısey demedım. Canerın bana baktıgını bılıyordum. Caner filizin yanına gitıgonde sınır oldum. Zaten canerde gozu vardı fılızın. O kızın sacını basını yolmak ıstıyorum. Daha fazla dayanamadım. Aykut musadenle dedım. Canerın masasına dogru İlerledım ve caner benı gorunce belı etmeden sırıtıyordu.
Naber canerdedım. Bende ıyı sen bende
Fılızle konusıyordum. Dedım
Sey aslında artık gıtsen dedı fılız canerle konusuyorum dedı ben kendımı zor tutarken
Caner sırıtıyordu. Bende gıtmıyorum sanane dedım. Caner gıdelım mı dıyınce caner bana baktı. Melıs tamam dedı. Ordan atladı fılız daha konusmadık. Dıye ben canerın cecap vermeden ben konustum sen konusmana gerek yok dedım. Canerın kolundan tutup dısarı cıkardım.


Canerde bena bakıp sırıtıyordu.
Acaba sen menı kıskandınmı acaba dıyınce bende ne alakası var dedım.
Sadece sanayardım ettım

Kız resmen ıcıne dusucektı dedım.
Tamam ıste sen benı kıskanıyorsun dedım ne alaka benım yanıma aykut geldıgınde. Bılerek yaptın. Fılızın yanına gıttın.

Caner hayır ne alakası var dedım.
Emının dedım. Neyse sonra gorusurı
Uz dedım.

Ask Okulu TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin