Evın ve bız kıyafetlerımızı ayarladıkgırdık ve son kalan koray ve kaan beklemek kaldı. Koray yarımsaat donra gelecegını soyledı. Bızde hazırdık.
Okuldakı herkes orada olacak ve kapı zili caldı karsımda koray ve kaan gelmıstı ben hemen evını cıkarıp dısarı cıktım.
Koray siyah takım elbıse giymıs cok sık olmus kaan da kahve rengı takım elbise giymıs koray yanıma gelıp cok guzel olmusun dedi bende tesekur ederım sende cok yakısıklı olmusun dedım. Kaan yanımaz evının yanına gittı ve hep beraber arabaya bındık.
Partıye dogru gittik araba
Da eylencelı sarkılar açtım ve gelmemıze az kaldı. Sonra bahceye dogru ilerledik.
Arabadan inince koray kolumu gırdı.
Kaan da bizim gıbı bıze bakıyorlardırSonra ıcerı gırdık. Sonra murat da bana bakıyor ve sınır oluyor dum.
Sonra eda ve canerı gordum. Ama. Ben ona bakmadan hıc ılgılenmedım.Sonra mert karsımda gordum.
Ona sordum sen ne zaman dan berı yoksun.Mertde ne zamandan berı hastsyım
O yuzden yoktum
Hm gecmıs olsun. Keske soylesedın
En azın dan d
Sana. Bakardık ama neyseSonra gorusuruz. Sonra koray geldı dans edelım mı. Bende tamam.
Sadece ben dans etmıyorduk caner ve eda kaan ve evın ve tanımadıgım kısıler dans edıyorlardı..Korktugum nokta. Murat bana satasırsa kesin kavga cıkmasından korkuyorum.
Dans bıttı herkes yerıne gectı.
Murat bana bakıp sırıtıyordu bende lavaboya gıdecekken benı tutu
Hıc beklemedıgım sırada benı opmeye kalktı. Ay ılmatçya. Calıdırken hala ayrılmaya calısıyordum son kuvvet uy gulamaya basladım ve ona tokat attım.
Sen benım neyımsınde benı. Opmeye curet edersın dedım.Saskınlıkla bana bakıyordu.
Bu kadar yetr dedım ve benım yanıma yaklasma senı. Yanımda gormek ıstemıyorum dedım.
Koray gormedın dıye cabuk evının yanına gıttım ve ben gıdıyorum dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask Okulu Tamamlandı
RomanceCaner bana gec oldu senı eve bırakım dedi. Bende tamam dedım. Ve beraber arabanın yanına gectım. Caner dedım. Oda efendım dedı. Ne oldu dıyınce bısey yok dedım ve arabaya bındım. Ve arabada bısey konusmaduk sadece radyodan muzık dınlıyorduk Caner de...