Rap Monster = Yeteneği hakkında bir şey demeyeceğim. Alanında iyi. Dış görünüşü çok iyi değil ama abi adam Karizma.
Hoseok = Hoseok iyi bir idol. Ama dış görünüşü yüzünden nefret alıyor. Bence tatlı. Dansı iyi ama bir kai değil. Ses konusunda kendini geliştirmeli. Hope World bana HİTAP etmiyor.
Jin = Bulunduğu konum bence ona göre değil. Azıcık daha sevilse?
Suga = *bias*
Zorlanacak gibiyim sjdjdjd.
Suga karışık işte. Vminkook kadar popüler değil ama jinseok kadar kötü değil. Rap i iyi. Tam YG erkeği.
V = Karakteristik bir sese sahip ama yine de chen gibi yüksek notaya çıkamıyor. Görünüş açısından yakışıklı.
Jimin = Acıkçası yakışıklı değil sadece tatlı. Yakışıklı vs karizma diyenler abartma mübağala fanlar. Sesi iyi. Yine chen kadar olmasa da yüksek notaya çıkabiliyor.
Kook = Bu çocuk bulunduğu konumu sonuna kadar hak ediyor. Sesi iyi, vokali efso, dansta çok güzel, dış görünüşü iyi, *media zayn o tip ne ya?* sağ mısınız?
Ama tek bir kusuru var.
Fanları biraz sev kookie❤
Şimdi itiraf zamanı
Bts amerika da akım başlatmadı.
Çok acıyorum bazen bts ' e amerikan özentileri olduğu için.
Bunu diyen bir çok kişi oldu. Eski müzikler iyiydi. Topluma hitap ediyordu vs falan.
Ama şimdi " biz kaderini bulmuş iki kişiyiz, korkma aşkım, üzgünüm aşkım, bu sahte aşk " gibi basit amerikan pop sözlerinden oluşan şarkıyı yayınlamaları çok acı verici.
Şu an army kpop ta bulunan en kötü fandom.
Bunu yazdım ve eminim ki kötü yorumlar gelecek tam da bahsettiğim bu 👆 işte.
Hala devrim yapamadılar.
Dijital satışlarda rekor falan yok ve hala başarı yakalayamadılar.
Ben fransa ya gittiğimde fransızlarla konuşup kpop hakkında soru sormuştum.
Fransa da exo accccaaayiiip popüler. Onun dışında army olan tek tük var.
Bts den önce kpop ABD de zaten biliniyordu.
Misal Super Junior oxford da ders vermişti.
Evet.
Nbr?
Bkr dahaki bölüme
Exo
Twice
Fx
RV
Hangisi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore ile ilgili GERÇEK düşüncelerim
FanfictieKimse beni bu kitaptan dolayı eleştiremez! İstediğimi soğuk bulur istediğimi gıcık bulurum.