Rendezzük le /kitekintő rész/

1.3K 107 27
                                    

-EW! Látom olvastad azt a szar prológust!-mondtam megrántva a vállam.-Azt ugye tudod, hogy ettől igényesebb könyvet is olvashatnál?! Igen hozzád beszélek Reader-chan! Ja hogy ez nem megszokott egy X Reader könyvben. Hát bocsi, de ez is azért van, mert Miss "A világ legjobb fanficc írónője" nem tud semmi értelmeset kitalálni.Vagy tévedek?-pillantottam fel.

-Jaj ugyan fogd már be!-zengett egy női hang mindenhol.-Amúgy sem vagyok a világ legjobb fanficc írónője, baka!

-Fogadjunk, hogy semmi ötleted sincs!

-Persze hogy van! Ne beszélj már így azzal ,aki megalkotott, basszus ha úgy nézzük, én vagyok az anyád!

-Na és mit találtál ki?-kémleltem továbbra is az eget.

-Nem mondom meg, mert a spoiler lenne!

-De ember! Semmi ötleted...

-Ha azt mondom hogy van ötletem, akkor van! Az egész story-d meg van már a fejembe, te idióta! Azt is tudom, hogy kivel fogsz lefeküdni az első részbe!

-Wow! És el is mondod?

-Meg a francokat!

-Akkor nem is tudod!

-De tudom, te nyomi, meg amúgy is, ezt miért pont itt kell?

-Te válaszoltál!-nevettem fel.-Ja! Csak hogy tisztában legyetek vele, ebben a storyban lesznek ilyen kitekintő részek, ahol én és anyu megbeszéljük a dolgokat, ha esetleg itt is lesznek olyan fasza kommentek, mint a Bite Me! Alatt akkor azokat a részeket is így találjátok, majd meg. És Nézzétek el ennek a vén banyának ha nem lesz jó, mert ez a szemszög nem az erősége ám!

-BOI! Állj már le!-sóhajtott a hang fentről.

-Bocsi, de te terveztél és formáltal ilyenre!-értetlenkedtem.-Meg amúgy, faszé ugrottam Bakagou nyakába ha utálom?

-Most tényleg el kell magyaráznom, mit érzel?

-Jó lenne?!

-Eh, legyen-mondta-csak egy hétig utáltad, utána már inkább féltél tőle, aztán most meg már leszarod, örültél , hogy egy ismerős arcot láttál a vizsgán. Nem utálhatod, ha az U.A.-ban ő lesz a legjobb barátod, nem igaz Boi?

-Trú, bocs!-emeltem fel megadóan a kezeimet, miközben elvigyorodtam.-Te Mommy, neked amúgy nem írnod kéne ahelyett, hogy ilyen szarokat találsz ki?

-NA MOSTMÁR FOGD BE!

-Puszi a nózitokra és buksi simi!- kacsintottam rád.

F.R.I.E.N.D.S.Where stories live. Discover now