(Név) csendben lépett be az osztályba. Nem szólt hozzá senkihez, csak lecsapta magát a padjába, elő szedte a cuccait és ezek után a telefonja kijelzőjébe merült.
Pár másodperccel később Bakugou csapta ki az ajtót. Szinte őrjöngve trappolt a lány padja elé, aki rá se pillantott.
-Oi!-hörgött tüdeje aljából.-Ne merészelj levegőnek nézni, ribi!
Az akinek a szavak szóltak, továbbra is a telefonjára figyelt. Az egész reakciója annyi volt hogy össze vonta szemöldökét.
-Hozzád beszélek!-csapott az asztalra. Továbbra se semmi reakció.-oi!-a hang kibukásával egyszerre ragadta meg a lány ingjének nyakát, mire ő reflex szerűen teljesen pánikba forduló arccal lökte el a kezét.
-NE MERÉSZELJ HOZZÁM ÉRNI!
Mindenki csak csendben pillantott rájuk. Katsuki nem értette (Név) reakcióját, hiszen ilyenkor olyan faszságokat szokott benyögni, "oh igen, csináld még apuci" vagy "tudtam hogy durván szereted" de ez a reakció nem várt volt.
-Mi a fasz?-értetlenkedett.-Minden rendbe van, QueenBee?-próbált ismét hozzá érni, de csak elhúzódott.
-A nem az kibaszottul nem, Bakugou!-alig láthatóan remegett, miközben elszántan a skarlátos szempárba pillantott.
Senki se látta még a szőkét visszavonulót fújni, de most mindenki szeme láttára leengedte kezét és szó nélkül tért a saját asztalához. Leejtette táskáját a padja mellé, majd a még mindig feltünően nagy csend végett felpillantott osztálytársaira.
-Mi a faszt néztek, seggfejek? Mindenki foglalkozzon a saját faszságával.-ezzel le is dobta magát a székre és fel lendítette lábait az asztalra. Kifelé bambult az ablakon.
Így mindenki (Név)re pillantott, aki megigazította ingje gallérját és nyakkendőjét is. Csendben engedte vissza magát a székre.
Denki azonnal felé fordult, hiszen a lány mögötte ült. Közelebb húzta a székét és rátámaszkodott az asztalra.
-Mi a baj Babynugget?-kérdezte, mire a (h/sz) csak megrázta fejét. Arca nyugtalan volt. Borzasztóan felzaklatta, ami tegnap este történt közte és a Kézigránátfaszfej közt. Távolság kellett volna tőle, de pechére egy osztályba jártak.-Mi történt miután eljöttem? Nem kiabált...Ugye nem bántott?
-Nem.-ingatta meg fejét.-Minden rendben van Pikachu.
Az elektroboinak nagyon nem tetszett az a kifejezés, ami a barátja arcán pihent. Kinyújtotta kezét, és óvatosan megsimogatta a lány puha, mégis feszéjezett arcát, aki belesimúlt az érintésbe.
-Oi!-ismét Katsuki hangja szakította őket félbe, melyre (Név) össze rezzent, és hirtelen mozdulattal tolta el a fiú kezét, aki kissé értetlenül emelte arany tekintetét rá.
-Nem létezem a mai nap, oké?-fordult a folyton mérges srác felé.-Hagyj lógva, rendben?
Mérges volt. Borzasztóan. Persze Kaminarinak ez egyáltalán nem tetszett, de sóhajtva fordult vissza saját asztalához.
-Na mi az?-kérdezte Jiro.-Mostmár Ő is lekoptat?
-Csak nincs jó passzban.-mondta a fiú, majd nem is foglalkozott a mellette helyet foglalóval.
~*~^~*~
Az osztályelnök megfordult és a mögötte álló lányra pillantott.
-Tudok valamiben segíteni (Név)-San?-kérdezte miközben orrán picit fentebb tolta a szemüvegét, másik kezével pedig egy újabb fura kézmozdulatot csinált.
YOU ARE READING
F.R.I.E.N.D.S.
FanfictionNem véletlenül kaptad meg az "U.A. Ribanca" becenevet, és ami azt illeti büszke is vagy rá. Ez mondjuk a rég elveszett legjobb barátodnak Kacchannak nem éppen tetszik. 18+ és káromkodás. Btw. Ha a Bite me! Nem tetszik, ebbe bele se kezdj ??♀️ A bor...