I tak mijały nam dni przepelnione goryczą i żalem. Tydzień,Dwa, Miesiąc aż ściągnęłam gips. Atmosfera w zespole z dnia na dzień była luźniejsza. Coraz bardziej przyswajałyśmy do siebie wiadomość że Natsuki nie żyje.
Obecnie mamy 15 stycznia i jutro dajemy oficjalny koncert jako PackGirl a nie Only5. Podpisałyśmy umowę z Big Hitem dzięki czemu łatwiej nam było znaleźć Panią Kim Rosë nasza nową menadżerkę. Mieszkamy w ogromnym wierzowcu który ma 16 pięter. Oprócz naszego zespołu w tym budynku mieszkają również członkowie BTS.•Parter -Salon z kuchnią oraz łazienka.
• 1 piętro - Pokój Yuriko i Tae
• 2 piętro- Studio Yuriko i Tae
•3 piętro- Pokój Jina i Hakaty
•4 piętro- Studio Jina i Hakaty
•5 piętro- Łazienka
•6 piętro- Pokój Namjoona i Yochiko
•7 piętro-Studio Namjoona
• 8 piętro - Studio Yochiko
•9 piętro-Pokój Jimina i Kooka
•10 piętro - Studio Jimina i Kooka
•11 piętro- Łazienka
•12 piętro- Pokój Sugi i Mizuki
•13 piętro -Studio Mizuki
•14 piętro- Studio Sugi
•15 piętro- Pokój i Studio JHope
•16 piętro- Łazienka
Siedziałam w pokoju i czytałam mangę gdy drzwi się otworzyły.
Stał w nich Yoongi którego wzrok utknął na mnie.-Dobrze się czujesz?
Chłopak ruszył powoli w moją stronę a ja odłożyłam mangę na bok. Suga usiadł obok mnie na łóżku i spojrzał mi w oczy.
- To.. o co cho...
Nie zdążyłam dokończyć gdy ten mnie pocałował i przytulił mocno do siebie. Chłopak położył się na łóżku i patrzał w sufit. Czułam że coś się stało,że jest przygnębiony. Chciałam go wspierać więc położyłam się obok i mocno się wtuliłam.
(Yoongi)- Przepraszam za ten pocałunek. To... Samo wyszło...
Słysząc to jeszcze bardziej się w niego wtulilam. Ten pocałunek mi nie przeszkadzał. Chciałabym żeby robił tak częściej. Żeby zaczął mnie traktować jak swoją dziewczynę. Zastanawiałam się czasami czy nadal jest moim księciem a ja jego księżniczka. Czy powiedział to wtedy na poważnie a może po prostu go to bawiło.
(Yoongi)- Pokłóciłem się z Momo...
No tak... Hirai Momo najlepsza przyjaciółka Sugi która tak jak ja jest w nim zakochana. Najchętniej powiedziałabym coś typu ,,Hah i dobrze! Teraz może zauważysz to że ja traktuje tamte słowa przed koncertem poważnie. Więc nie zawracaj sobie nią dupy i chodźmy na lody!" Ale muszę udawać że jest mi przykro.
Zaczęłam bawić się kosmykiem jego włosów a on odwrócił sie do mnie plecami.
-Chcesz zostać sam?
(Yoongi)- Tak..
Wzięłam głęboki wdech po czym wypuściłam zawieszona powietrze. Czego się spodziewałam? Że powie coś typu ,,Nie zostań z tobą jest mi Lepiej" Hah marznie ściętej głowy. Wstałam,zabrałam notatnik i wyszłam z pokoju. I tak schodami doszłam do mojego studia. Przekręciłam kluczyk w zamku od drzwi i weszłam do środka.
CZYTASZ
Przyjaźń?
FanfictionMizuki,Yuriko,Yochiko,Hakata i Natsuki należą do popularnego zespołu Only5. Mają one dobre kontakty z BTS.Jednak podczas ich trasy koncertowej przydarzył się pewien wypadek.