SEN NERDEN ÇIKTIN YAA

654 10 0
                                    

??:YHA NEDEN AĞLIYORSUN!!??

Bu kim yaaa.

Ben:Seni tanımıyorum.Sen de beni tanımyosun.Bu nedenle bilmene gerek yok.

Gözlerimi sildim ve o çocuktan uzaklaşarak okulu gezmeye başladım.Daha doğrusu yanlız kalabileceğim bir yer aramaya başladım.

~~~~

Uzun arayışlarım sonunda hem okulu öğrenmiş hem de kendime bir yer bulabilmiştim.Burası neresi biliyormusunuz.Bir kampüsün arkasında çimenlerin olduğu yeşil doğal bir ortam ve manzarası çok iyi.Ben burda oturup düşüncelerle kendimi yanlız bırakırken yanıma biri geldi.Kokusu çok güzel...Ahh kim olduğu ne olduğu umrumda deil sadece lafamı boyun girintisine koyup,kollarımı boynuna dolayıp bir süre sakinleşmek istiyorum.

Yanıma oturur oturmaz kucağına oturdum ve kafamı boyun girintisine koyup kokusunu içime çekmeye başladım.Öyle bi oturuş yapmışım ki SETRLİĞİNİ KADINLIĞIMDA hissediyordum.Bu değişik hissettiriyordu.Ama tam olarak ne hissetdiğimi bilmiyorum.

Kokusunu içime çekerken bi anda boynunu emmeye başladım.Bu zevk vericiydi.Zira o da bundan zevk alıyordu ki kafasımı geri atarak bana yardımcı oluyordu.O yavaş ve sessizce inlemeye başladı.Ben onun boynunu emerken SERTLİĞİNİN şaha kalktığını hissediyordum.Boynunu emmeyi bırakıp küçük öpücüklerle dudağına kadar geldim.Tereddütlüydüm boynunu emmem onu öpebileceğim anlamına gelmiyordu ama...Bir dakika ben değil o beni öpmeye başladı.İlk şaşırsam da karşılık veriyordim.Ben onu beceriksiz bir şekilde öperken o beni ustalıkla öpüyordu.Beni altına aldı sırtım çimenlerle buluşmuştu.Bana sürtünüyordu.Dayanamayıp bacaklarımı beline bağladım ve sürtünmesine yardım ettim.O benim boynuma inerken zevkten kafam geriye doğru giderken durdu.Gözlerime bakarak"Bunu yapamayız."dedi
Hadi ama zaten bidaha karşılaşmıcaz sadece öpüşüp kokularımızı içimize çekicez o kadar...Ama o haklıydı."Haklısın"dedim ve devam ettim."Birbirimizi tanımıyoruz ve bunu yapamayız.Yapmamalıyız..
Tamam son bir kez...Şey yapalım..."O gözlerimin en içine bakarken demiştim bunu.İmalı bir biçimde bakıyordu sanki "şey derken neyden bahsediyorsun"dermişçesine gözlerim dudaklarına kaydı.O da anlamış olacak ki yavaş bir şekilde kafasını aşağıya indirmeye başladı.Sanki ağır çekimdeymiş gibi geliyordu.Daha fazla dayanamayıp onu kendime çektim ve tekrar deliler gibi öpüşmeye başladık.Aynı anda bana sürtündüğünden inliyordum ama sesim boğuk çıkıyodu öpüştüğümüzden dolayı.

YENİ BÖLÜM İÇİN BEKLEMEDE KALIN

SİZİ SEVİYORUM ♥♥

HAYAT ANLAMIM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin