Ah kafama giren ağrıyla uyandım.Ne kadar değişik bi rüya görmüştüm öyle.Sanki gerçekten yaparmışçasına zevk almıştım ve en önemlisi kadınlığım ıslaktı.Rüyanın etkisindeydim hala.Rüyamda bir hikaye yazıyor kendi adımı değiştiriyor ve yüzünü bilmediğim ve tam olarak göremediğim biri ile birlikte olmaya çabalıyordum.Adım TANEM.Babam ben çok küçükken bizi bırakmış.Beni istememiş ve gitmiş.Annem beni uyandırmak için odaya girince yorganı üzerime çekip yeni uyanmış gibi yaptım.Yorganı üstüme çektim çünkü annem beni o kadar ıslaklıkla görmesin diye.Yeni uyanmış gibi yaptım çünkü annem her sabah beni öperek ve saçlarımı okşayarak kaldırırdı.Bu benim gine iyi başlamam için ve güç kazanmam için bire birdi.Biraz...Hatta baya da hoşuma gidiyordu.Annem baş ucuma geldi ve başımı okşamaya başladı.Uyuyormuş gibi yaptığım için annem sessiz bi şekilde konuştu "kızım ben evlenmek istiyorum ama dünuadaki tek değerli varlığımı kaybetmek istemiyorum sana bunu nasıl söylücemi bilmiyorum ama en yalın zamanda seni onunla tanıştırıcam ve gerçekten iyi biri olduğunu sana göstericem." NEEEE!!!!!!??????
EVLENMEK Mİ??????
CİCİ BABA MI?????
Evet belki baba sevgisi görmemiştim ya da o bir süre vermişti ama ben hissetmemitim
belkide.Ben yatakta hareketlenmeye başlamıştım annem benim uyandığımı anladı.Veeee....
Meraba izlenmenin az olduğunu görüyorum ve nu beni üzüyo.Lütfen biraz beni de anlayın ve ilham verin.LÜTFEEN.....
SINIR:10 VOTE , 3 YORUM , 20 GÖRÜNTÜLENME.
SİZİ SEVİYORUM !!!
HAYALLERİNİZİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİYLE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT ANLAMIM +18
FanfictionHAYATIMI DEĞİŞTİRECEK OLAN SABAHA UYANMAK İSTERDİM...♥ +18 bölümler olcaktır herkes uyarılır ...