Eve geldiğimde soğuk bir duş iyi gelebilirdi.Ama evde kimseyi bulamadım.İçeri girdim.Dolabın üstünde bir not vardı "Yan komşulardayız,geç döneriz dolapta yemek var".Öffff yine mi yaa!! Aslında geç dönecekleri için Katy'i çağırabilirdim.Bayadır yapamadığımız pijama partisini yapabilirdik.Belki Paul'u da arayabilirdim amaan boşver şimdi Katy'le konuştuklarımızı bide ona anlatmaya uğraşamazdık.Çantamın derinliklerinden telefonumu buldum ve Katy'i aradım:
Ben:-Sana bomba bir haberim var.
Katy:-Hemen anlatıyosun!!
Ben:-Ama önce bize gelmen gerek.Hem bayadır yapmayı planladığımız pijama partisini de yaparız??
Katy:-10 dakikaya ordayımm!! Hadi görüşürüz!!!
Bir on dakika sonra kapı çaldı.Katy içeri daldı.Elinde birkaç film de vardı.Kesin korku filmidir diye düşündüm:
Ben:-Kesin korku filmi getirdin??
Katy:-Beni iyi tanıyosun!!
Ben:-Tabii ki.Sen geç bende mısırları patlatıyorum.
Mutfağa gittim ve mısırları patlatmaya başladım.O sırada Alex'i düşünüyordum.Gözleri bana çok derin bakıyordu.Düşündükçe ürperdim.Bu sırada mısırlarda patlamıştı.Mısırları tabağa koydum ve içeri geçtim.Katy filmi çoktan başlatmıştı.
En korkunç olanı koymuştu.Korku filmi izlemeye bayılıyorduk ve her partimizde mutlaka izliyorduk.Filmin en korkunç sahnesinde cama bir şey vurdu.Katy'le ben önce birbirimize baktık ve cama koştuk.
Paul aşağıdan bize sırıtıyodu.Sinirle aşağı indim ve kapıyı açtım:
Ben:Paul tanıştırıyim kapı,kapı buda Paul!!
Paul:-Tamam anladım bidakine çalarım,eee kapıda dikiliyorum içeri almıcak mısın?
Ben:-Hayır!
Paul:-Neden?
Ben:-Çünkü Katy yukarda ve pijama partisinin korku filmi izleme bölümündeyiz ve önümüzde daha uzun bir liste var.
Paul:-Öff tamam bee gidiyorum.
Ben:-Yaa kızma kız kıza azcık eğlencezz!!
Paul:-Tamam prenses kızmadım.Sonra görüşürüz!
Ben:-Görüşürüz!
Yukarı çıktım Katy yorganın altına girmiş beni bekliyordu.Bir kahkaha patlattım.Katy kafasını yorgandan çıkardı ve tip tip bakmaya başladı:
Katy:-Niye gülüyorsun kızım korktum işte! Kimmiş sen onu söyle bakıyım?
Ben:-Paul'muş sıkıntı yok ( sen raad ol,bende)
Katy:-Filminde içine etti saolsun.
Ben:-sırıtık bir suratla-Neyse ya boşver keyfim kaçtı gel oje sür bana.
Katy:-Emredersiniz prensesim hangi renk sürücez.Dur tahmin ediyim siyah.
Ben:-Imm bilmem ki mavide olabilir.
Katy:-Sen mavi sevmezsinki (bir kız ve mavi sevmiyor)
Ben:-Neyse yaa boşver vazgeçtim,
Katy:-Ya sen ne dengesiz kızsın onu yapalım yok bunu yapalım yok, ne yapıcaz gülüm.Sen bu arada bir şey anlatıcaktın.Sökül bakalım ağzındaki baklaları.
Ben:-Anlatıyorum hemen! Geçen gün sınıftaydım hoca Alex'in kendini tanıtmasını istedi.Alex'te ilgilenmediğim birkaç şey söyledi sonra süslü ve şımarık kızlardan hoşlanmam dedi ben de dayanamayıp kahkaya patlattım,ben bile hoşlanmıyorum dedim.Zil çaldı herkes sınıftan çıkınca ikimiz kaldık,sonra bana baktı Alex'in gözleri çok derin bir maviydi ona baktığım an ürperdim,ben öyle bakınca korkma yemem dedi bende bişeyler zırvaladım ama çoktan ağlamaya başlamıştım.
Katy:-Kızım ne biçim olaylar olmuş sen bunları bana yeni anlatıyosun!!!!
Ben:-Yaa dur sözümü kesme!!! Neyse sonra bana öyle derin baktı ki sanki deniz beni içine çekti.Biraz beni sakinleştirmeye çalıştı.
Sürekli gitmesini söyledim anlatmadan gitmem gibi bişeyler söyledi ve tam gözlerimin içine baktı.Sonra elimi tuttu ve sakin olmamı söyledi.Ama beni bu durumlarda Paul'un sakinleştirebildiğini bilmedi için bişeyler zırvalıyodu.
O sırada Paul içeri girdi Alex'le ellerimize baktı.Tabi ben elimi hemen çektim.Paul'da Alex'i dışarı çıkardı.Sonra da bana sarıldı.İşte böyle...
Katy:-Oha kızım neler olmuş?? Olaylara gel sen galiba Alex'in ne söylediğini pek dinlemedin sürekli bişeyler zırvaladı falan dedin?
Ben:-Ağlamaktan fırsatım olsaydı dinlerdim.
Katy:-Aa doğru.Pardon...
Ben:-Ee hep ben anlattım.Senden haberler yok mu?
Katy:-Amann ne olsun valla haberler sende.Bence bu Alex seni biraz beğendi.
Ben:-Saçmalama Katy!!
Katy:-Ne var baksana ağlarken yanında durmuş anlatmadan gitmem falan demiş.Yanii biraz mantık??
Ben:-Ya sana da bişey anlatılmıyo hee.Neyse hadi dizi izleyelim.Aynı anda"2 Broke Girls"dedik ve bir bölümünü açtım.Beraber dizi izlemeyi çok severdik.Her pijama partimizde yapardık.
Paul olmadan pek eğlencesi çıkmıyordu ama bunca şeyi ona anlatamazdım.
Dizi bittikten sonra uyuduk tabi ben yatakta bir sağa döndüm bir sola uyku tutmadı düşündüm durdum daha sonra dayanamayıp dalmışım zaten.
ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜ OLDUĞU İÇİN KISA OLDU AMA DİĞER BÖLÜMLERDE SİZİ KENDİMİZE AFFETTİRİCEZ MERAK ETMEYİN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık sular
Teen FictionMelissa'nın mavi gözlere olan korkusu Alex'le olan ilişkilerini nasıl etkilicek