Kasabaya Geliş

2.3K 56 8
                                    

Ben gideon ailem beni bu yazı mutlu geçirmem için amcam NW'nin dükkanı olan esrarengiz kulübeye yolladı. Amcam NW hayatımda sadece 4 defa gördüm ama iyi anlaşacagimizi biliyordum. En sonunda kulübeye varmıştım, ormanın içinde eski bi kulübeydi. Kapıdan içeri girince amcam NW gördüm kasada satış yapıyordu işi bitince koşup ona sarildim oda beni gördüğüne mutlu gibi gözüküyordu. Amcamla konuşup hasret giderdikten sonra amcama odamı sordum, amcam kulübenin küçük olduğunu ve bu yüzden çatı katında kalacağım söyledi bunu kabul ettim ve yukarı çıktım. Ama odama çıktığımda odada 2 tane yatak bulunduğunu görünce şaşırdım benimle aynı odada biri daha mı kalıcaktı ? En sonunda umursamayip bi yatağa oturdum biraz dinlendikten sonra eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Aşağı kata indiğimde amcamın yanında 2 adam daha vardı, amcamın yanına doğru yürümeye başladım. Amcam bu 2 adamın kendisinin çalışanı olduğunu söyleyip bizi tanıştırdı. 1. Adam biraz iri birisiydi adi da soos 'tu 2. Adam ise ince cılız birisiydi ve adı robie di ikisiyle tanışıp kaynaştım. Tanışma bittikten sonra amcam bana soos ile birlikte kasabaya inip birisini alıp gelmemizi istedi. Ben tabii meraklanmistım kimdi ki bu kişi en sonunda kabul ettim bu gizemli kişiyi çok merak ediyordum kız mıydı ? Erkek mi ? Nelerden hoşlanirdı ? Benimle iyi anlaşıcak mı ? Yol boyunca bunları ďüsünüp durdum en sonunda kasabaya varmistik soos saatine bakıp daha 30 dk 'sı var gelmesini istersen biraz gezebiliriz dedi tabikide kabul ettim. Soos beni kasabanın ana meydanında gezdirip bazı yerleri tanıttı bu kasabayı çok sevmiştim. Zaman hızla geçmişti soos saatine baktığında 30 dk geçip 1 saat olduğunu öğrenince lanet olsun unuttum kanka sen burda bekle ben koşup otobüs durağına gideyim dedi ve koşarak uzaklaştı. Şu an yalnızdım, etrafima bakıyordum tam karsimda bi  cafe vardı ordan kahve kokuları burnuma geliyordu. Bi anda bağrış sesleri duymaya başladım arkamı döndüğümde biraz ötede  iri birisi, birisini dövüyordu veya kavga ediyordu bunun bi önemi yoktu koşup oraya bakmaya gittim. Yaklaşınca gördüm ki kavga eden o  kişi kızdı onla yumruk yumruğa kavgaya giremezdim o kızdı ve ben bi kiza el kaldıramazdım en iyi cözumün konuşmak oldugunu düsündüm ve kız ile konuşmaya karar verdim ama dinlemedi. Kızın omzuna elimi koyup biraz çekmeye çalıştım o an kız beni farkedip benide dövmeye başladı hem onu dovemezdim, dövmek istesem bile yapamazdım onun yanında çok güçsüzdüm. Bi anda "şak şak" diye ses duydum bunu o kızda duymuştu yanımda biri elini şıklatıyordu. Kafamı sağa çevirdiğimde bunun bi kız olduğunu gördüm güzel bi kızdı mavi bir gömlek altina da siyah bi etek giymişti. Kız söze başlamıştı "sen hey, senin insan dövmekten daha iyi bir işin yok mu mesela kilo vermek gibi veya sevgili bulmak" diyip gülmeye başladı. Beni döven kız ayağı kalkıp uzaklaştı. Bende ayağı kalktım, biraz silkelendim. Mavi giyinmiş kız kendini tanıttı "benim adım mabel seni burda ilk defa görüyorum, tanıştığımıza memnun oldum" bende kısaca kendimi tanıttım adım "gideon burda yeniyim" diyip arkamı döndüm ve ilk başta o dövülen kızı ayağa kaldırdım. Kızın altın sarısı saçları üstünde bi tişört ve ceket altında ise bi şort vardı. Sarı saçlı kız bana teşekkür etti. Tam bende mabel 'a teşekkür edecekken yanında bir erkekle uzaklaştığını gördüm, sanırım sevgilisi veya kardeşiydi ikiside mavi-siyah giyinmişti. Arkamı dönüp sarı saçlı kıza kendimi tanıttım oda tam kendini tanıtacakken soos "pacifica" dedi kız hemen kafasını soos 'a çevirdi sanırım kızın ismi buydu pacifica soos devam etti " pacifica bende seni arıyordum otobüs durağına bulamayınca bütün kasabayı aradım" pacifica "sen soos olmalısın, sen gelmeyince kulübeye doğru ilerleyeyim dedim ama kasabanın içinde kayboldum o ara bi kız bana çarptı ve "bana nasıl çarparsin" diyip kavga çıkardı devamını siz biliyorsunuz" bi anda kafam karıştı kimdi bu kız sormadan duramadım kız kendinin pacifica olduğunu ve babasının NW olduğunu ve bu yaz babasinin yaninda kalacağinı söyledi bu demek oluyordu ki o esrarengiz kişi kuzeniydi yaz boyunca onla kalacaktı onu ilk kez görüyordu pacifica 'nın babası ve annesi ayrılmışlardı ve pacifica annesinin yanında kalıyordu onu bu yüzden hiç görmemişti. Kasabaya kadar gideon ve pacifica konuşmuşlardı ikisinin çok yakın arkadaş olacakları kesindi.

Umarım beğenirsiniz bu benim ilk kitabım umarım bunu okuyan çok kişi olur devamı çok yakın bi zamanda yazıcam

Reverse FallsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin