Pacifica 'nın ağzından
Zaman su gibi akıp gidiyordu hatta telapati çadırına gireli 4 gün olmuştu o günden sonra hiç bi şey olmamıştı gideon ile kulübedeki işleri hallediyorduk. Yaz bunaltıcı bi hale gelmeye başlamıştı. En sonunda babam gideon ve benim durumumu anlamış olacak ki bize havuza gitmek isteyip istemediğimizi sordu sizce cevabımız ne oldu? şu an havuza doğru yola çıkmıştık bile. Vardığımızda şezlong bulmak için babam arabayı park edip hemen içeri koştu ben ve gideon 'a çanta taşıma görevi düşmüştü. En sonunda içeri girdiğimizde babam şezlong buldu güneşleniyordu, babamın yanına giderken biraz etrafı inceliyordum havuz tam ortadaydı havuzun yanlarında bir sürü şezlong diziliydi. Burası küçük ama samimi bir yerdi, havuz ve sezlongları geçince karşınıza kısa bir duvar çıkıyordu duvarin ardında ise orman vardı. Babamın yanına vardığımızda babamın uyuya kaldığını gördüm iş onu çok yoruyordu. Gideon ile çantaları bıraktıktan sonra ikimiz beraber havuza atladık. Gideon biraz yüzdükten sonra çıktı, gideon pek havuz sevdiği söylenemezdi. O çıktıktan sonra ben yüzmeye devam ettim. Havuzdan çıktığımda mabel 'ın gideon ile konuştuğunu gördüm sanırım bu kız gideon 'u seviyordu ama beni sevdiği pek söylenemezdi aslında onla pek konuşmamıştım ama bana baktığında gözlerinden okunabiliyordu. Şezlong 'un yanına doğru yürürken birisine carptim ve popo üstü yere düştüm. Kime carptigimı görmemiştim özür dileyip ayağa kalktım bi anda tanıdık bi ses söze başladı "bana carpiyorsun üzerime içeceğimi döküyorsun ve sadece özür mü diliyorsun? " o anda kim olduğunu anladım bu dipper 'dı alaycı bi şekilde bana bakıyordu tabikide benim cevabım hazırdı "bizim şezlongun önünde sap gibi durmasaydın carpmazdım" diyip şezlongumun üstünden havlunu alıp kendimi kurulamaya başladım vallah iyi laf sokmuştum bu dediğimden sonra dipper cevap vermemişti. Kurulandıktan sonra gideon ve mabel'a baktım bir şeyler konuşuyorlardı umursamayıp sezlonga oturdum. Bi ara mabel ve gideon 'a baktım ikisinin konuşmasına dipper 'da katılmış gibiydi, gideon 'a baktığımda yüzünde tuhaf bir ifade vardı merak edip onların yanına gittim.
Gideon 'un ağzından
Bi anda pacifica 'nın buraya doğru geldiğini görüp rahatlamistim mabel ve dipper beni ormanda yürüyüşe davet etmişti tabi korkmuştum pacifica söze girip ormanda ne yapıcaksınız diye sordu. Mabel ona bakmayarak cevap verdi gezicez başka ne yapabiliriz ki ? Hayır demek istiyordum ama cevabimı vermeden hemen mabel koluma girip yürümeye başladı ve kendimi bi anda ormanın içinde bulmuştum Pacifica da arkamızdan koşarak geliyordu en sonunda ormanın derinliklerinde durmuştuk pacifica soluk soluğa kalmıştı mene pacifica söze atıldı "bizi buraya kadar sürüklüyorsun ormanın en derinlerine kadar napıcaksınız yaa yicekmisizin bizi neden buraya geldik" diye bağırıyordu. Mabel "Bak ben seni buraya getirmedim kardeşim ve gideon 'la ormanda geziyorduk sen bizi takip ettin" diye cevap verince ikisi laf kavgasına girmişti bile şimdi ayır ayırabilirsen dipper ve ben onları izliyorduk en sonunda kavgaları sona ermişti pacifica mabel 'dan biraz uzaklaşıp ona söylenmeye devam ediyordu. Mabel yanima yaklasti sinirli olduğu çok belliydi. Ben tam eve dönelim diyicekken ayaklarımdan bi şeyin tuttuğunu hissettim beni kendine doğru çekiyordu sağima baktıgimda mabel 'la da aynısi olduğunu fark ettim cok korkuyordum beni kendine çeken şey bi anda hizlanmaya başladı en sonunda ağzımdan pacifica diye bağırabildim pacifica hemen arkasını dönündü ama ne yazık ki artık çok geçti çok fazla uzaklasmistik.
Pacifica 'nın ağzından
Arkamı döndüğümde mabel ve gideon yoktu sadece ben ve dipper vardık. Ney yapıcağim, bu çok saçma...
Evet arkadaşlar 3. Bölümü de bitirdim bu bölüm için 1 saat düşündüm ve hangi şarkıyı buraya koyacağım bir türlü karar veremedim ama en sonunda bitirdim umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reverse Falls
FanficBu reverse falls kitabı bu dünyada her şey değişik, merak ettiysen neden okumaya başlamıyorsun?