0.1

8 2 0
                                    

Medya:Dilan Veda Gürsoy
Şarkı:Bts-İdol(bir günde 60M izlenmeye ulaştı ağağağağağ)

Sabah Savaş abimin gür sesi ile uyandım. "Dilan Veda! Uyan artık! Daha kaç defa söyleyeceğim erken kalkılacak diye!?"

Hemen yataktan fırladım ve konuştum.

"Çok özür dilerim abi kalktım hemen." Sinirle, morarmış olan kolumu tuttu ve sıktı.

"İçeri git ve kahvaltı hazırla!" Kolum sızlıyordu. Gözümden damlalar akmaya başlamıştı.

"Ağlama!" "N-neden benden bukadar nefret ediyorsun?" Alayla sırıttı.

"Birde soruyor musun?! Katilsin sen! Eğer sen olmasaydın annem ölmeyecekti! Babam bizi terketmeyecekti!" Hıçkırarak ağlıyordum. Bu söyledikleri ağır gelmişti. Kapı hızla açıldı ve içeri Berk abim girdi.

"Savaş! Bu kıza dokunma demedim mi!" Savaş ve Berk abim çift yumurta ikizleri ama Savaş abim Berk abimden 5 dk büyük.

"Abi diyeceksin! Katil olduğunu tekrar hatırlatmaya geldim!" Hıçkırıklarım artmaya başlamıştı. Berk abim sinirle Savaş abimi odadan çıkardı ve yatağıma oturup beni kendine çekti.

"Şşş güzelim ağlama."

"B-ben katil değilim." yumruğunu sıktı

"Ulan Savaş!"

"N-neden sevmiyor beni? Neden? Birkerecik bana sarılıp kardeşim desin yeter bana başka birşey istemiyorum ki ben." Saçımı okşamaya başladı.

"Ağlama Dilan Veda." Dedi omuz silkerek ağlamaya devam ettim. Berk derin bir nefes aldı ve odadan çıktı.

****
Üzerime pantolon ve t-shirt giyip evden çıktım göz yaşlarımı tutuyordum her zaman rahatlamak için gittiğim yere gidecektim.
Uçuruma

Uçuruma geldiğimde tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım ve kayalıkların ucuna oturdum. Hıçkırıklarımı serbest bıraktım.

****

Kaç saattir ağlıyorum haberim yoktu ama hava kararmıştı. Hemen eve gitmezsem Savaş abim yine kızıp vuracaktı. Alışkındım zaten eve erken gitsemde vuracaktı. Göz yaşlarımı sildim ama yerine yenileri gelmeye başlamıştı bile.

Arkadan gelen kahkaha sesleri ile irkilip arkamı döndüğümde 4 erkek 2 kızdan oluşan bie grup vardı. Kızlardan biri yanıma gelip konuşmaya başladı;

"Hey iyi misin?" Diye sordu. "İyiyim." Dedim ve göz yaşlarımı sildim.

"Ben Adel." Deyip gülümseyerek elini uzattı.

"Bende Dilan Veda memnun oldum"deyip elini sıktım.

"Bende Rüya." Dedi Adel'in arkasındaki kız. "Bende Ege." Dedi uzun boylu bir çocuk.

"Bende Egemen." Dedi Ege nin yanındaki çocuk. "Bende sarp" "Memnun oldum." Dedim.

"Ege ve Egemen tek yumurta ikizleri" dedi Adel Uçurumun kenarında sigara içen çocuğa döndüm. "Ulaş." Dedi sert bir sesle

"Memnun oldum." Dediğimde tepkisizce uçuruma bakmaya devam etti. Kızlar beni yere oturttu.

"Şimdi anlat bakalım Dilan Veda neden burada ağlıyorsun?" Dedi Adel İkizlerde yanımıza oturdu.

"Evet hemen anlat yoksa tüm gece merak ederim ve Egemen in başının etini yerim sonra oda çikolatalarımı çocuklara vermekle tehtid eder ve yapar." Dedi tek nefeste istemsizce gülümsedim.

Egemen Ege nin kafasına vurdu. "Susta kız anlatsın aq!"

"Ya boşverin önemli birşey zaten ben gideyim abimler kızacak." Deyip ayağa kalkmıştım ki onun erkeksi sesini duydum.

"Otur ve anlat." Yutkunup yerime oturdum. "Hah şöyle anlat." Dedi Rüya.

"Sabah abimle rutin kavgamızı ettik bu yüzden buraya geldim."

"Rutinse neden ağlsdın ki." Bunu soran Adel di.

"A-abim benden nefret ediyor." Sesim kısık çıkmıştı. Adel "Ya üzülme" dedi ve kafamı omzuna yasladı.

Telefonum u sessize almıştım. Hemen telefonu cebimden çıkarıp   mesajlara baktım. Tam mesejlara giriyordum ki Kuzey aramaya başladı.

"Dilan.." dedi ve sustu

"Ne oldu Kuzey?"

"Berk abi..."

"Ne oldu Berk abime!" İstemsizce bağırmıştım Ulaş bile bana döndü. Cevap vermiyordu sadece nefes alış veriş seslerini duyuyordum.

"Kuzey! Ne oldu abime!"

"Seni ararken kaza yapmış hastanedeyiz şuan durumu kritik" ağlarken salakça sırıtmaya başladım.

"K-kuzey ş-şaka şaka yapıyorsun değil mi?" Sesim kızık çıkmıştı.Sustu konuşmadı cevap vermedi. Bu sefer bağırmaya başladım.

"Kuzey! Güldük eğlendik! Şakanın sırası değil!"

"Konum atıyorum güzelim." Elim ayağım titriyordu

"Veda ne oldu?" Bunu diyen Ege ydi

"A-abim kaza geçirmiş" hızla ayağa kalktım. Herkes arabaya binmişti ben dikiliyordum. Ulaş kolumdan tuttu ve beni arabaya sürükledi.

"Hangi hastane!?" Diye sordu Ulaş "Özel Wattpad hastanesi" (y/n: mal yaren wattpad hastanesi ne - nisa) arabayı çalıştırdı o sırada telefonumu elime aldım ve mesajlara baktım.

Gönderen:Berk'im

Güzelim neredesin? Kuzey'in yanına mı gittin?

Gönderen:Berk'im

Kuzey'i aradım yanında değilmişsin Dilan meredesin?

Gönderen:Berk'im

Kızım aç şu telefonu!

Gönderen:Berk'im

Dilan'ım güzelim endişeleniyorum bak.

Gönderen:Berk'im

Uçurumdamısın yoksa! Kaç kere diyeceğim oraya gitme diye! Bekle orada geliyorum!

Özür dilerim abi dinlemedim seni özür dilerim...

Sarıl BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin