Medya: Dilan Veda
Ege beni çekiştirerek aşağı indirdi. Hemen berk'imin yanına oturdum. Aklıma gelen şeyle etrafıma bakındım.
Ev çokta kirli değildi yani idare eder. Onlara hastalığımdan bahsetmelimiyim bilmiyorum.
"Gençler, işlerim var. Kalkayım artık ben." yerinden doğrulup herkesle vedalaşırken dudak büzdüm.
"Biraz daha otursaydın abicim." abim tebessüm edip, alnımdan öptü. Gülümsedim ve yanaklarından çekingence öptüm.
Ya abimden utandım resmen. Kapıya kadar berk'ime eşlik ettim. Evden çıkınca bende. Yavaş bir şekilde kapıyı örtüp içeri geçtim.
"Şey benim size bir şey söylemem gerek." konuşmamla bakışlar bana dönerken devam ettim.
"Madem artık sizinle kalıyorum bunu bilmeye hakkınız var.-derin bir nefen aldım- bende Obsesif Kompulsif Bozukluk var. Yani temizlik hastası gibi bir şeyim. " diyerek başımı eğdim.
"Sizin için sıkıntı olurmu? Böyle zırt pırt tenizlik yaparım." başım hala eğikken tekrar konuştum. Bu bence çok utanç verici bir şeydi.
"Ne olacak ki kuzum. Normal şeyler bunlar üzülme." başımı kaldırıp gülümsedim.
"O zaman ben bir temizlik yapayım." diyerek yerimden kalktım. Herkes gülerken rüya'ya döndüm.
"Şey temizlik malzemeleri nerede? Arap sabunu, kullanılmamış diş fıçası falan varmı?" heyecanla sorduğum şeyle hepsi kahkaha atmaya başladı. Ben komik bir şey dememiştim ki.
🌼🌼
En sonunda temizlik bitince tüm odalara papatya kokulu oda spreyi sıktım. Tüm odaları dip köşe temizleyip herkesin kıyafetlerinide tekrardan düzenlice katlayıp. Renklerine ve türlerine göre sıraladım.
Terlediğim için üzerimdekileri makinaya atıp çalıştırdım. Kısa bir duşun ardından. Pijamalarımı giyindim.
Berk abim tüm eşyalarımı eve gidince, korumalar aracılığı ile göndermişti.
Odadan çıkıp. Merdivenin basamaklarını inmeye başladım. Herkes salondaydı.
Yanlarına oturunca bana bakıp, gülümsediler.
"Kız evi ne güzel yaptın öyle maşşşallahhh sana evde kalmassın sen." dediğinde kıkırdayıp. Arkama yaslandım.
"Dilan ocağın demirleri parlasın diye, arap sabunu ve diş fıçasıyla ovalamak nedir? ya." rüya'nın dediği ile herkes kıkırdarken gülümsedim.
"Ama çok güzel parlatıyor, kabul edin." dedikten sonra herkes tekrar kıkırdayıp önlerine döndüler. telefonumu çıkarıp sosyal medyaya girdim uzunsüredir fotoğraf paylaşmadığımı fark edip kızlara döndüm.
"Kızlar, bir avm'ye falan gidelim mi? bol bol resim çekiniriz." rüya'nın gözleri parlarken, adel suratını buruşturdu.
"Siz gidin ben gelmem." dediğinde yüzümüzü asıp ona baktık. hadi ama benle ilk kez bir şeyler yapacaktı. ve gelmem mi? diyor.
🌼🌼
Çekindiğimiz resimlere bakıp kıkırdadık. Evet adelin inadı tuttuğu için getirememiştik. En beğendiğimi seçip sosyal medya hesaplarımdan birinde paylaştım.
Daisy💫
72,345 Beğeni 2,345 Yorum
*egelercee* kızz sen neymişsin yere bakan yürek yakan öçnöljöçn.
*eggmen* kanka efsane olmuş.
*sarpp* tumblr görl olma yolunda gjdjrjdkg
*adella* bunun içinmi gittiniz? bu arada kuzum çok güzel çıkmışsın. ❤
*xulaşx* kaldır şunu.
🔽 2,340 yorum daha🔽
Hem kahve içip, hemde yorumlara bakarak kıkırdarken ulaşın yorumu görünce şaşkınlıkla baktım ekrana.
Neden böyle demiştiki...
selamın hellooo beğemeyi ve yorum yapmayı unutmayalım kardeşler. ve lan yaren allah seni kahretmesin lan. olum kendi hikayene yb yazıyonda niye burayı umursamıyosun ha hipopotamım allah seni almasın hıh.