Era dimineata. Razele soarelui ma trezesc. De fapt, pe cn mint. Certurile dintre mama si tata nu se mai opresc si imi fura tot cheful de a mai dormii. Ma ridic din pat, ma duc sa imi fac rutina. Cand ies din baie observ ca ei inca se cearta. Mi-as dorii sa nu o mai faca, sa avem o familie fericita... In fine...
Ma duc si ma imbracSi dau sa cobor la masa dar ma opresc in pragul usii cand ii aud pe ai mei :
"Nu te mai iubesc, gata! Mi-am gasit pe alta ce nu intelegi?!?! Ma despart de tn! Nu te mai vreau nici pe tn nici pe fi-ta! Bine, de fapt poate pe ea o mai vreau! Pt ca ghici ce, am vandut-o!"(tata)
Cand am auzit ce a zis tata mi-am trantit usa si am incuiat-o cu cheia. Nu am de gand sa plec! Mai stau umpic la usa si trag cu urechea.
" Vezi ce ai facut? Idiotule! Pe mn ma puteai parasii, puteai sa imi faci mie rau! Nu si fetei tale! Si puteai sa mi-o lasi mie daca tot nu o suportai, nu sa o vinzi!" (mama)
Gata, am auzit destule. Ma duc catre sertarul cu cheie, il descui. Nu fac eu asta prea des dar de acolo scot o ascutitoare. Dau cu ea de pamant cu toata forta incat a sarit lama ei. O iau de pe pamant si incep sa ma joc cu ea pe mana. La un moment dat aud soneria. Nu, nu, nu, nu, nu... Nu sunt pregatita sa plec, chiar daca nu ar fii el, ma imbrac in niste colanti cu buzunare in care imi bag un pachet de tigari si o bricheta, un maieu cu un decolteu generos (pt ca am sanii destul de mari pt varsta de 17 ani si un fund bombat si natural pt ca de cand eram mica am facut gimnastica) , o geaca de piele, niste bocanci, in par imi prind niste agrafe, telefonul in alt buzunar alaturi de niste lame si un briceag. Ok, sunt pregatita. Cand ii aud pe ai mei vorbind cu acea pers, ma asigur ca usa e incuiata, o blochez cu un scaun si ma duc si ma incui si in baie. De acolo imi iau si niste pastile care imi dadeau o stare de chill ca cel putin daca ma violeaza sa nu fiu incordata. Ca sa fiu sigura ca o sa fiu ok imi iau si niste pastile la mn. Poate reusesc sa si mor :))). Gandul asta ma face sa rad ca o psihopata.
"Va rog nu o luati, va rog" o aud pe mama cum striga disperata. *Tata idiot* imi zic in sine. Ma mai tai putin cu lama pt calmare pana cand vad ca sangele nu se mai opreste si incep sa il beau... E bun. La un moment dat aud cum incearca sa intre in camera tata :
- Scumpo, iesi afara! Vreau sa iti prezint pe cnv!
Oare asta ma crede fraiera? Hm... Daca da atunci se inseala grav. Dintr-o data aud o bubuitura. Nu cred... A daramat usa idiotul... Baga-mi-as... Of... Am avut si usa... Fuck... Stie ca sunt in baie.... A ciocanit la usa... Of... Atat mi-a fost viata linistita... Of... A reusit sa deschida usa... Am tras repede manecile ca sa nu vada taieturile si am ascuns lama in bujunarul gecii.
Tata : De ce te-ai incuiat? Vreau doar sa iti prezint pe cnv...
Eu : Aham, atunci mama de ce plange?
Tata : De fericire?
Eu : Da bine, hai jos sa cunosc "mirificul" musafir.
Coboram toti. Cand il vad nu imi vine sa cred. Ma asteptam sa fie vreun bosorog de 50 de ani prieten cu tata, dar nu... E un tip chiar dragut cam de o varsta cu mn... Wow... Poate exista si un lucru bun in asta😂.
Eu : Um... Hei!
? : Waw, stii sa vorbesti ,rade amuzat
Eu : Huh? Ce vrei sa zici?
? : Te-ai holbat cam 5 min la mn 😂
Eu : *ma fac toata rosie* um... Scz
? : Nu e nimic *rade din nou,* Ma cheama Jace, pe tine?
Eu : Rose. De o data realizez ca imi curgea sange de pe maini, eram complet nearanjata si aratam ca o drogata, crezand ca el va fi un bosorog... Of... Crd ca deja ma crede o depresiva... Si cam cati ani ai?
Jace : 18, tu?
E : 17...
J : Uuu, deci sunt permise prostiile :))) Zice incet incercand sa faca sa nu se auda, dar ce pacat pt el, eu l-am auzit
Acum nu stiu din ce motiv dar eram si mai rosie la fata... E primul baiat de genul.. Pana acum am avut o gramada de iubiti, si mi-au placut si mai multi... Dar niciodata nu ma rusinam, mereu eram perversa. Of, afurisit de baiat...
Eu : Am... Mama, eu ma duc afara cu prietenii. Zic eu incercand parca sa fug sa nu fiu vanduta, simtind parca ca ceva e inneregula.
J: tu nu pleci nicăieri afara, tu esti a mea acum!
Stiam eu ca ceva nu miroase bine. Pe bune... Of... Parea prea frumos ca sa fie adevarat baiatul acesta... Dintr-o data tot ce spusese tata imi trece prin minte.... Faza cu inselatul mamei, cu vandutul meu, cu faptul ca nu ma iub... La un moment dat am simtit o furie incontrolabila... Nu mai aveam ce face decat sa tip... Dar in schimb.... :
E : Nu sunt a ta! Nu sunt a nimanui! Sunt doar a mea! Si vrei sa stii ceva? Indiferent ca ma iei la tine cu forta, iti zic eu ca o sa reusesc sa scap! Si cand o sa o fac, sa fii sigur ca o sa fac tot posibilul sa intrii in inchisoare!
J : Wow.... Pareai...
E : Timida? Ei bine acum stii ca nu sunt! Uite, pt ca sa vin cu tn fara scandal sau fuca pt ca afle daca fug nu ma prinzi pt ca am fost locul 1 pe lume la gimnastica timp de 6 ani , banii o sa ii dai mamei!
Tata : Nu asa fusese intelegerea! Banii sunt ai mei!
Eu : draga domnule Frederic(numele asazisului meu tata) daca eu fug, banii aia oricum nu vor ajunge la tn! Sau facem asa! Pt ca el trecuia sa iti dea 60.000.000 dolari, mamei ii va da 40.500.000 dolari iar tie 19.500.000 dolari. Mai mult nu! Batem palma Jace?
J : Da!
Mama : *printre lacrimi* Rose, nuuu, nu o fa... Fugi cat mai poti!
E : Mama... Banii astia vor fii foarte buni pt tn, si daca tata te ataca sau cv, ma suni imd si rezolv.... Fii fericita mama! Te iubesc, sa stii! Ne mai vedem! ultima fraza o zic cu lacrimi in ochi, stiu ca sunt mare dar nici nu stiu sigur daca o sa o mai vad... Si de asta imi e frica...
La gandul asta, aflata in masina, izbucnesc in lacrimi... Jace incearca sa ma calmeze dar nu merge... Of... O sa ii duc dorul... De o data ajungem la...______________________________________________
Primul capitooool, sper sa va placa, 1174 cuv, unde credeti ca au ajuns?
CITEȘTI
Drogata
Fiksi Remaja" De ce nu ma lasi in pace ?!" "Pt ca acum esti a mea !!" "Nu sunt a ta! Sunt doar a mamei!" Rose, o pustoaica de doar 16 ani urmeaza sa treaca prin trauma vietii ei..... Nu se astepta la o asemenea intorcatura de la viata. Oare.... a ajutat-o sau i...