Super hüper hea uudis;)))

315 26 2
                                    


Kuid siis ma nägin midagi...Midagi mis min imestama pani.See oli...See oli ONE DIRECTION!!OMG!Ma ei uskund kunagi et kohtun mingi kuulsa inimesega.Lihtsalt OMG ja OMG.Ma olin niiiiiiiiiiiii HAPPY et jooksin sinna ja tegin neile grupi kalli.Ning siis nad vaatasid mind stupidfacega.Noh paari seki pärast ütlwsin ma Oops.Nad küsisid kas olen 1D fänn.Aga ma ütlesin et nati tegelt olen.Noh ma läksin hetkega nii hulluks et küsin missugune nende tuba on?Siis ütlesid nad et ma valetasin et olen nati nende fänn.Tegelikult ma neid nähes olengi vist juba nende fänn.Ma luban et ma ei hakka iga päev teie juures käima ja karjuma,ütlesin ma.See oli hea et nad nõustusid.Aga ainult sel juhul kui ütled ka oma oma toa numbri.Ja ka enda nime ja ka oma sõprade nime.Ma tutvustasin ennast ja oma sõpru.Mina olen Katie ja nemad on Kelly ja Iris.Ma olen 17 ja nemad on.Okey,okey!Ütlesid nad kooris.Nii mis teie tuba siis on.111.Ok meie tuba on 112.

****

POISTE JUURES

Me viisime 15 tundi tagasi oma asjad oma hotelli tuppa.Praegu on hommik.Kell on 10.oo.Nii lasma meenutan mis eile toimus.Ma läksin umbes kella 19.oo'st poiste juurde.Siis me läksime poodi kus müüdi alaealiste alkoholi.Ma ei tea mingi asi see oli aga muidu jube hea maitsega.Seal pudeli peal oli kirjas et see ajab ikka purju.Noh siis me ostsime seda ja läksime koju.Me võtsime pokaalid ja valasime seda sinna sisse.Noh peaaegu kohe jõime end purju.Noh siis me läksime ööklubisse.Seal me tantsisime vist 5 tundi.Lõpuks väsisime ära ja läksime kinno.Ma ei teadnudki et see avatud oli aga oli.Me vaatasime mingit kriminaal filmi.Peale seda mingit roppu filmi.Sest selle nimi oli juba ropp kui me kodus seda inglise keeld tõlkisime.Aga tegelt me ei saand pukkigi aru mida seal räägiti sest see oli hispaania keeles ju.Peale seda läksime koju.Kell oli umbes 3.oo.Me läksime kohe magama aga mitte enda tuppa.Me läksime 1DDDD tuppa!!!!OMG.Ja siis...Ja siis ma suudlesin Nialli.Mida!!!!!!!Kui ma hommikul silmad avasin oli mu pea Nialli kõhu peal.Oota mida ma magasin Nialliga!!!!!!!

























OK UUS OSA TEHTUD.SORRY ET KAUA AEGA LÄKS.LOODAN ET MEELDIB.

Forever (EESTI)Where stories live. Discover now