MIDA?!?!?!?!?!

164 19 1
                                    

Niall palus mind naiseks. Ma alguses ehmatasin ära aga siis ütlesin jah.Me pidasime pulmi käisime pilmareisil sellest ma palju ei räägi sest see on nii tavaline.Pulmareisil käisime Hawaiil.Seal oli nii lõbus kahju et poisid ja Perrie ning Eleanor kaasa ei saanud tulla.Harry lubas et kui me pulmareisilt tagasi tuleme siis kutsub ta oma tüdruku Nancy ka meie tagasi tuleku peole.Me jõudsme koju.Nüüd olime juba Inglismaal.Niallil oli oma eraldi korter.Poistel oli muidugi korteri võti.Niiguinii ma teadsin et nad teevad SUPRISE!!!Noh me astusime siis sisse ja nagu ma ütlesin SUPRISEEEEE!!!!!Pakuti alkoholi ka.Ma olen juba 21 aga ma ei joonud ikkagi.Mul isegi vedas et mul hakkas kõht valutama.Ma mõtlesin et ma ei joo sest mul kõht valutab.




***

Kahe päeva pärast.

Mul ikka kõht valutas.Ma ei maganud korralikult.Lõpuks ütles Niall et lähed arst juurde ja PUNKT.Kui Niall ütleb PUNKT siis mõtleb ta tõsiselt.Ma läksin siis arsti juurde.Mind vaadati algul igalt poolt aga jah siis öeldi.Te olete RASE.Algul ma võpatasin aga siis jäin juba rahulikuks.Ma läksin koju.Niall oli kodust ära.Õigemini meie korterist.Ta tahtis meile mingit väikest looma noh mingit hamstrit merisiga või mingit muud looma osta pisikese lapse asemel.Ma helistasin ruttu ruttu talle.

M(mina)  N(Niall)

N:Tsau musike.Kas on mingi mure?

M:Jah on küll.Ära lemmiklooma osta ma olen rase.

N:    =o

Forever (EESTI)Where stories live. Discover now